رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق کرمانشاه اعلام کرد

هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با دستاوردهای مثبت به پایان رسید

هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، به کار خود پایان داد. به عقیده کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران، این همایش توانسته است شکاف میان صنعت و دانشگاه را کاهش دهد.

05 دی 1401
کد خبر : 55073
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

عضو هیات رئیسه اتاق ایران با تشریح دستاوردهای هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: امیدواریم دستاوردهای این همایش را به‌صورت افزایش بهره‌وری، رونق تولید، ایجاد اشتغال، ثروت و رفاه برای مردم کرمانشاه شاهد باشیم.

کیوان کاشفی در آیین اختتامیه هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه اظهار کرد: در این رویداد شاهد حضور بیش از ۸۰ مهمان از سراسر کشور و دریافت ۲۰۰ مقاله بودیم که تعدادی از مقالات منتخب در پنل‌های تخصصی همایش ارائه شد.

او تحقق دستاوردهای همایش تعامل صنعت و دانشگاه را نیازمند پیگیری‌های بعدی دانست که در دستور کار است و اضافه کرد: این همایش چند خروجی مثبت داشت که آن را نسبت به دوره‌های گذشته متمایز و موفق کرده است.

رئیس اتاق کرمانشاه ارائه تجارب و دستاوردهای 6 دوره گذشته همایش را یکی از نقاط قوت همایش هفتم دانست و یادآور شد: یکی دیگر از نقاط قوت این همایش کاهش شکاف بین صنعت و دانشگاه بود که همیشه از آن گلایه داشتیم.

کاشفی اضافه کرد: در این همایش هم بخش تولید در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و ... و هم بخش دانشگاه به تعامل و هم نظری دست یافتند و توقعاتی که از یکدیگر داشتند را مطرح کردند.

کاشفی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه رازی کرمانشاه نیز به‌عنوان یکی از خروجی‌های مهم این همایش یاد کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه آموزش نیروی کار موردنیاز صنایع از سوی دانشگاه‌ها است.

او در پایان با تأکید بر اهمیت تعامل صنعت و دانشگاه در دنیای امروز، با توجه به روند پیشرفت علم و تکنولوژی، گفت: دستاوردهای این همایش به سود اقتصاد استان و ایجاد ثروت و رفاه برای مردم کرمانشاه باشد.

در همین رابطه