رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

با رای اعضای اتاق بازرگانی بین المللی

دبیرکل کمیته ایرانی ICC، عضو شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان شد

محمد خزاعی، مشاور عالی رئیس اتاق ایران و دبیر کل کمیته ایرانی ICC به عنوان عضو شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان انتخاب شد.

04 دی 1401
کد خبر : 55075
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نیکولاس اوریبه رئیس فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان (ICCWCF) در نامه‌ای رسمی، از انتخاب محمد خزاعی مشاور عالی رئیس اتاق ایران و دبیر کل کمیته ایرانی ICC در این فدراسیون به عنوان عضو از تاریخ اول ژانویه 2023 تا 30 ژوئن 2025 خبر داد.

در بخشی از این نامه آمده است: «طی چند هفته گذشته، اعضای اتاق بازرگانی بین المللی از بیش از یکصد کشور، طی فراخوانی دعوت به شرکت در روند رأی‌دهی با هدف انتخاب تعداد 20 نفر برای ارائه خدمت در شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان، کردند. در همین ارتباط، بسیار خرسندم تا مراتب تبریک و تأییدیه خود را از انتخاب جنابعالی جهت خدمت در شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان اعلام نمایم. انتظار دارم تا در راستای ایجاد ارتباط میان اتاق‌ها، حمایت از بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط (MSMEs) با همکاری اتاق بازرگانی بین المللی و مشارکت در استراتژی مرتبط برای توسعه و تقویت اتاق‌ها، همکاری کنیم.»

اولین نشست شورای عمومی جدید فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان در تاریخ 28 فوریه 2023 به میزبانی بوگوتا- کلمبیا برگزار خواهد شد.

شورای عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان، مسئولیت اساسی در تدوین استراتژی و برنامه عمل اجرایی فدراسیون و انتقال دانش و نوآوری‌ها و الگوهای موفق کسب‌وکار را توسط اعضا در منطقه جغرافیایی هر عضو عهده‌دار است. بنابراین از این منظر نهاد مهمی در ساختار کسب‌وکار جهانی و ارتباط با اتاق‌های بازرگانی جهان محسوب می‌شود.

در همین رابطه