رادیو مجازی اتاق ایران - 27 فروردین 1403

علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست تودیع و معارفه مدیران سازمان صمت سمنان

واحدهای صنعتی به‌شدت نگران قطع گاز هستند

رئیس اتاق سمنان با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی به‌شدت نگران قطعی گاز هستند، گفت: قطع گاز صنایع به کارفرمایان، کارگران و معیشت خانواده‌های آنها آسیب می‌زند و باید این معضل را با مدیریت مصرف برطرف کرد.

25 دی 1401
کد خبر : 55299
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی سمنان گفت: در کارگروه ستاد تسهیل استان سمنان، با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی رفع شده و تاکنون 64 واحد راکد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

علی‌اصغر جمعه‌ای در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، افزود: با انسجام و تعاملات به‌عمل‌آمده دستگاه‌های نظارتی همراه بخش خصوصی بودند و تا آنجا که قانون اجازه می‌داد از تولید حمایت شد این مدل همکاری در استان سمنان زبانزد است.

اوی خطاب به احمدی، مدیرکل جدید سازمان صمت استان سمنان، تصریح کرد: اظهار شرایط خوب به این معنی نیست که در وضعیت ایده آل به سر می‌بریم؛ بلکه در تأمین انرژی واحدها با مشکلات مواجه هستیم و موارد مبتلابه گوناگون بر روی میز وجود دارد که باید با همدلی و اهتمام آنها را به سرانجام برسانیم.

جمعه‌ای ادامه داد: از قطع گاز واحدهای صنعتی بشدت نگران هستیم و تا آنجا که در توان مدیران واحدها بودند در مدیریت مصرف مشارکت داشته‌اند.

جمعه‌ای افزود: اگر واحد تولیدی تعطیل شود، کارگر از کار بیکار می‌شود و خانواده کارگران و کارفرمایان دچار مشکل می‌شوند؛ اما می‌توانیم با اعمال مدیریت مصرف بر سازمان‌ها و نهادهای دولتی شرایط را بهتر اداره کنیم.

موضوعات :
در همین رابطه