شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

نایب‌رئیس اتاق مشترک ایران و عراق خبر داد

اتاق اهواز در عراق مرکز تجاری تأسیس می‌کند

نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، از انجام فرآیندهای قانونی برای تأسیس مرکز تجاری اتاق اهواز در کشور عراق با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور و به‌خصوص استان خوزستان خبر داد.

25 دی 1401
کد خبر : 55302
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق اهواز گفت: استان خوزستان از ظرفیت‌های اقتصادی قابل‌توجهی در حوزه صادرات برخوردار است که معرفی این توانمندی‌ها، می‌تواند به توسعه مبادلات تجارت خارجی کشورمان منجر شود.

شهلا عموری از انجام فرآیندهای قانونی برای تأسیس مرکز تجاری این اتاق در کشور عراق خبر داد و افزود: اتاق اهواز برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه صادرات، در عراق مرکز تجاری تأسیس می‌کند.

وی افزود: استان خوزستان آمادگی پذیرش هیات‌های تجاری تخصصی از کشورهای مختلف به‌ویژه از چین، پاکستان، قزاقستان، ازبکستان و روسیه را دارد.

 نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ادامه داد: در این راستا همکاری رایزن‌های تجاری کشورمان در سفارتخانه‌های مختلف می‌تواند به رشد صادرات و این مبادلات کمک بسیار زیادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اتاق اهواز از ابتدای امسال پذیرش هیات‌های تجاری مختلف را در برنامه‌های کاری خود داشته است، عنوان کرد: حضور این هیات‌ها تاکنون در توسعه همکاری‌های اقتصادی بخصوص با کشور عراق تأثیرگذار بوده است.

رئیس اتاق اهواز تصریح کرد: فعالیت‌های بین‌المللی اتاق اهواز در قالب پذیرش هیات‌های تجاری، روند مطلوبی داشته و به‌صورت هم‌زمان، ظرفیت‌های اقتصادی استان‌های مختلف کشورمان به تجار کشورهای خارجی به‌خصوص کشور عراق معرفی شده‌اند.

موضوعات :
در همین رابطه