رادیو مجازی اتاق ایران - 16 اردیبهشت 1403

مرکز پژوهش‌های اتاق ایران و اندیشکده دیپلماسی اقتصادی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

در جلسه‌ای با حضور محمد قاسمی، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران و مهدی صادقی رئیس اندیشکده دیپلماسی اقتصادی تفاهم‌نامه همکاری میان دو طرف امضا و تبادل شد.

04 بهمن 1401
کد خبر : 55409
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران و رئیس اندیشکده دیپلماسی اقتصادیدانشگاه امام صادق برگزار شد و دو طرف تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

محمد قاسمی، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران در این جلسه با تاکید بر توجه ویژه مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به موضوع تعامل و ارتباط با اندیشکده‌ها و دانشگاه‌ها گفت: مسئله دیپلماسی اقتصادی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و شاهد این مدعا پژوهش‌های زیادی است که این مرکز در حوزه دیپلماسی اقتصادی انجام داده است.

مهدی صادقی، رئیس اندیشکده دیپلماسی اقتصادی نیز با اشاره به حضور پژوهشگران متخصص در این اندیشکده گفت: ظرفیت اتاق ایران در جهت تحقق پژوهش‌های اندیشکده قابل توجه است.

او با اشاره به برگزاری همایش ملی توسعه سواحل مکران در اواسط اسفند ماه در بندر جاسک از اتاق ایران برای حضور در پنل های تخصصی این همایش دعوت به عمل آورد.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های اتاق ایران و اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) جهت همکاری‌های علمی در حوزه انتقال فناوری، انرژی، تحریم، گردشگری، کشاورزی و لجستیک و حمل‌ونقل تجاری مبادله شد.

در همین رابطه