رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست هیات نمایندگان اتاق سمنان

حضور پرشور در انتخابات اتاق، موجب بالندگی بخش خصوصی است

رئیس اتاق سمنان ضمن دعوت از همه اعضای این اتاق برای حضور در دهمین دوره انتخابات اتاق، حضور پررنگ فعالان اقتصادی در این رویداد را زمینه‌ساز بالندگی بخش خصوصی عنوان کرد.

13 اسفند 1401
کد خبر : 55670
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، گفت: دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور به‌طور هم‌زمان در 20 اسفند سال جاری برگزاری می‌شود و در این انتخابات منتخبین بخش خصوصی به تعداد 15 نفر در چهار بخش بازرگانی، صنعت، معدن، و کشاورزی توسط اعضای اتاق‌ها انتخاب خواهند شد

علی‌اصغر جمعه‌ای در پنجاه و ششمین نشست هیات نمایندگان اتاق سمنان افزود: در نشست امروز هیات نمایندگان، علاوه بر اعضای هیات نمایندگان از همه داوطلبان دعوت کرده‌ایم در این نشست حضور داشته باشند. فارغ از انتخابات چه دوستان در این انتخابات رأی بیاورند و چه رأی نیاورند همگی عضو اتاق هستند و حضور پرشور فعالان اقتصادی عضو اتاق‌ها در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی موجب بالندگی بخش خصوصی خواهد بود.

وی ادامه داد: 37 نفر در انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان ثبت‌نام کرده‌اند. طبق اعلام انجمن نظارت بر انتخابات سراسر کشور فهرست نهایی در روز 11 اسفند منتشر شد، بر اساس تقویم زمان‌بندی شده زمان تبلیغات انتخاباتی از جمعه ۱۲ اسفند آغاز و تا ۱۸ اسفند ادامه خواهد داشت و در روز شنبه 20 اسفند انتخابات در محل اتاق سمنان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق سمنان تصریح کرد: شیوه‌نامه تبلیغات به کاندیدها ارائه شده، طی فهرستی که فاوای اتاق ایران در روز 12 اسفند منتشر و در تارنمای اتاق‌های بازرگانی بارگذاری می‌کند، اطلاعات رأی‌دهندگان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

جمعه‌ای ضمن قدردانی از اعضای فعلی هیات نمایندگان اتاق سمنان گفت: اعضای هیات نمایندگان مشارکت بسیار خوبی در برنامه‌های اتاق و تعامل با دستگاه‌های اجرایی داشتند، در بسیاری از کارگروه‌ها اعضاء هیات نمایندگان حضور پررنگ داشتند و توانستند نظرهای کارشناسی ارائه کنند.

در ادامه این نشست داوطلبین دهمین دوره در انتخابات اتاق سمنان برنامه‌ها و اهداف خود را ارائه کردند.

موضوعات :
در همین رابطه