رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

یونس ژائله در نشست شورای گفت‌وگوی آذربایجان شرقی

بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد همدل خواهد بود

رئیس اتاق تبریز می‌گوید: فعالان بخش خصوصی کشور در سال پیش‌رو برای توسعه اقتصاد در سطوح ملی و استانی همدل خواهند بود و زمینه‌ساز رشد و اعتلای اقتصاد ملی و استانی خواهند شد.

22 اسفند 1401
کد خبر : 55834
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق تبریز با اشاره به چالش‌های اقتصادی در پایان سال جاری، گفت: بخش خصوصی در سال جدید برای توسعه اقتصاد و رفع چالش‌ها و مسائل موجود همدل خواهد بود.

یونس ژائله در نود و چهارمین نشست شورای گفت‌وگوی استان آذربایجان شرقی که با حضور مسئولان دولتی، قضایی و فعالان بخش خصوصی استان در محل اتاق تبریز برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: با همدلی بیشتر بخش خصوصی، رشد و اعتلای اقتصاد ملی و استانی محقق شود.

وی بر تلاش بخش خصوصی آذربایجان شرقی برای رشد و توسعه استان تأکید کرد و گفت: بخش خصوصی استان در سال جدید تلاش خود را برای کاهش بیکاری، افزایش تولید و رشد شاخص‌های اقتصادی استان خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست به تلاش مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی در پیگیری معضلات موجود در استان در قالب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اشاره کرد.

عابدین خرم، احیای واحدهای راکد، ثبات بازار ارز و سکه، تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، نوسازی ماشین‌آلات فرسوده و ورود به درگاه الکترونیک را ازجمله برنامه‌های راهبردی تیم اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

او صادرات استان در سال جاری را یک و نیم میلیارد دلار عنوان کرده و گفت: امیدواریم با اقدامات برنامه‌ریزی شده، این میزان در سال آینده افزایش یابد.

رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با اشاره‌ای به حضور پرشور بخش خصوصی در انتخابات اتاق تبریز نیز گفت: امیدواریم تیم جدید با روحیه و نشاط بیشتر درصدد ایجاد اتاقی فعال‌تر باشند.

این نشست با دستور جلسه بررسی دستورالعمل صدور صورتحساب الکترونیکی سازمان امور مالیاتی و بررسی پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور برگزار شد.

موضوعات :
در همین رابطه