رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

علی‌اصغر جمعه‌ای در دیدار با استاندار سمنان

بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری در پروژه پساب سمنان است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به مشکلات آب این استان، از آمادگی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های آبی استان به‌خصوص پروژه پساب سمنان خبر داد.

22 فروردین 1402
کد خبر : 56026
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان در دیدار با سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، برای سرمایه‌گذاری در حوزه آب این استان اعلام آمادگی کردند.

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق سمنان در این نشست، گفت: سال‌هاست آب فاضلاب شهری در کویر سمنان رها می‌شود؛ اما اکنون با توجه به مضیقه شدید آب، سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی و مشارکت خود را در این طرح اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به خروجی 300 لیتر بر ثانیه، این امکان وجود تا در اسرع وقت این طرح در اولویت سرمایه‌گذاری قرار گیرد.

رئیس اتاق سمنان تصریح کرد: تا دیروز نگران خروج نخبگان از کشور بودیم اما در حال حاضر دغدغه ما مهاجرات کارگران از کشور است به‌گونه‌ای که صنایع استان از غربی‌ترین نقطه تا شرقی‌ترین قسمت آن، نیازمند 15 تا 20 هزار نیروی کار است.

در این نشست، تأمین زیرساخت‌های معادن در شرق استان سمنان، تأمین سوخت جایگزین، بررسی سرمایه‌گذاری‌های انرژی‌های تجدید پذیر و تشکیل اندیشکده گچ و نمک مورد بررسی قرار گرفت.

موضوعات :
در همین رابطه