روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

به همت معاونت کمیسیون‌ها و مجامع اتاق ایران

چهارمین رویداد مشاوره به کسب‌وکار 18 تا 20 اردیبهشت برگزار می‌شود

چهارمین رویداد مشاوره به کسب‌وکار با محور ضرورت به کارگیری مدیریت علمی برای حفظ و توسعه کسب‌وکارها در شرایط کنونی طی روزهای 18، 19 و 20 اردیبهشت در اتاق ایران برگزار می‌شود.

10 اردیبهشت 1402
کد خبر : 56082
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاونت کمیسیون‌ها و مجامع اتاق ایران با همکاری کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، چهارمین رویداد مشاوره به کسب‌وکار را در روزهای 18، 19 و 20 اردیبهشت ماه برگزار می‌کند.

محور کلیدی این رویداد، ضرورت به کارگیری مدیریت علمی برای حفظ و توسعه کسب‌وکارها در شرایط کنونی بوده و قرار است در چارچوب سه روز تعیین شده اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی بر پایه فناوری‎‌های جدید اطلاعاتی و بانکی، اقتصاد گیگ، خدمات فریلنسینگ و مشاوره به کسب‌وکار، چالش‌های اجرای سامانه مودیان مالیاتی در کسب‌وکارها، حاکمیت شرکتی ضرورت موفقیت بنگاه‌های اقتصادی و نوآوری کسب‌وکار و مدیریت نوآوری برای تحول و نوآفرینی در نشست‌های مجزا و به صورت تخصصی بررسی شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این جلسات به اینجا مراجعه و ثبت نام کنند، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه همایش 09105059984 تماس بگیرند. بعد از مراجعه به این پرتال و ثبت‌نام، لینک حضور در نشست آنلاین به صورت خودکار قبل از هر روز برای مخاطبان ارسال می‌شود. فقط افرادی که ثبت‌نام کردند می‌توانند د رسال برگزاری همایش حضور پیدا کنند.  

در همین رابطه