روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

به همت معاونت کمیسیون‌ها و مجامع اتاق ایران

چهارمین رویداد «مشاوره به کسب‌وکار» 18 اردیبهشت افتتاح می‌شود

چهارمین رویداد مشاوره به کسب‌وکار با محور ضرورت به کارگیری مدیریت علمی برای حفظ و توسعه کسب‌وکارها از 18 اردیبهشت کار خود را آغاز می‌کند.

17 اردیبهشت 1402
کد خبر : 56283
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

چهارمین رویداد مشاوره به کسب‌وکار با محور ضرورت به کارگیری مدیریت علمی برای حفظ و توسعه کسب‌وکارها در شرایط کنونی، طی روزهای 18، 19 و 20 اردیبهشت در اتاق ایران برگزار می‌شود.

این رویداد به همت معاونت کمیسیون‌ها و مجامع اتاق ایران با همکاری کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، برگزار خواهد شد.

ضرورت به کارگیری مدیریت علمی برای حفظ و توسعه کسب‌وکارها در شرایط کنونی محور اصلی رویداد است و اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی بر پایه فناوری‎‌های جدید اطلاعاتی و بانکی، اقتصاد گیگ، خدمات فریلنسینگ و مشاوره به کسب‌وکار، چالش‌های اجرای سامانه مودیان مالیاتی در کسب‌وکارها، حاکمیت شرکتی ضرورت موفقیت بنگاه‌های اقتصادی و نوآوری کسب‌وکار و مدیریت نوآوری برای تحول و نوآفرینی در نشست‌های مجزا و به صورت تخصصی بررسی خواهد شد.

زمان افتتاحیه رویداد مشاوره به کسب‌کار، 18 اردیبهشت ساعت 14 تا 15:30 است که برای حضور در این مراسم و پنل‌های تخصصی، اعضای اتاق‌ها، تشکل‌ها، اصناف و همه فعالان اقتصادی می‌توانند به اینجا مراجعه و ثبت نام کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه همایش 09105059984 تماس بگیرند.

در همین رابطه