اتاق کرمانشاه در هفتمین دوره ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت بدون هیچگونه عدم انطباقی تأیید و موفق به تمدید سیستم مراقبتی استانداردهای ایزو 9001:2008 و 10002:2004 شد.
کلیه واحدهای اتاق کرمانشاه با استانداردهای مورد نیاز برای تمدید گواهینامه ایزو بررسی و تأییدیههای مربوطه دریافت شد.
ابراهیمی، سرممیز رسمی شرکت URS در اتاق طی جلسهای که پس از انجام مراحل ممیزی برگزار شد، عنوان کرد: در بحث تضمین کیفیت و نماینده مدیریت تمامی مباحث بهروزآوری شده و الزامات استاندارد عینی و کامل بود.
وی ادامه داد: وظایف واحد صدور کارت، دبیرخانه، آموزش، روابط عمومی و دیگر واحدهای اتاق از روندهای مناسب برخوردار بود و هیچگونه مشکلی در این خصوص مشاهده نشد.
ابراهیمی ادامه داد: نظامنامه، کلیه فعالیتهای سیستمی، بازنگری مدیریت، شاخصها و پایشهای اثربخشی سازمان بررسی و کلیه سیستمهای بایگانی، اسناد، مدارک و مکاتبات برونسازمانی بازبینی شد که در این بازرسی به هیچگونه تناقضی برخورد نکرده و اتاق کرمانشاه با قاطعیت شایسته تمدید گواهینامه مدیریت کیفیت است.
ابراهیمی در خصوص وظایف دبیرخانه اتاق گفت: مکاتبات سریعاً ارجاع دادهشده و ثبت میشود.
سرممیز رسمی شرکت URS مکانیزم تعریفشده برای شکایت احتمالی مشتریان و سنجش رضایت مشتری را متناسب با سازمان ارزیابی و اظهار کرد: کلیه بندهای استاندارد در این ساختار پوشش دادهشده است.
ابراهیمی ادامه داد: خطمشی و اهداف تعریفشده سازمان بسیار مناسب بوده و در تمام واحدها کارا بودن این اهداف احساس میشد.
سرممیز رسمی شرکت URS در پایان گفت: اتاق کرمانشاه بدون هیچگونه انطباقی، شایسته تمدید سیستم مراقبتی استانداردهای ایزو 9001:2008 و 10002:2004 است.
کیوان کاشفی، رئیس اتاق کرمانشاه نیز در جمعبندی این جلسه کسب گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت را حاصل تلاش گروهی مجموعه دانست و اظهار کرد: نوآوری، ارائه پیشنهادهای جدید و خلاقیت در عمل باید موردتوجه همه واحدهای اتاق قرار گیرد تا بتوانیم اتاقی پویا و کاراتر از پیش داشته باشیم.
عضو هیئترئیسه اتاق ایران خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اتاق ایران مربوط به ایزو و استاندارد کردن کلیه اتاقهای سراسر کشور است که در اتاق ایران پیگیر آن هستیم.
در پایان اعلام شد که رئیس و کارکنان اتاق بازرگانی کرمانشاه با اعتقاد به برقراری نظام کیفیت و رعایت الزامات استاندارد بینالمللی ایزو 9001:2008 و 10002:2004 تعهد میکند در جهت حفظ و استقرار این نظام بر پایه خطمشی افزایش رضایت مشتری، بهبود مستمر سازمان، تحویل بهموقع خدمات و کاهش زمانهای تأخیر، ارتقاء سطح علمی کارکنان از طریق آموزش اثربخش و درنهایت پاسخگویی منطقی به نظرات و شکایات احتمالی اعضا را سرلوحه وظایف خود قرار دهد.
اتاق کرمانشاه اولین اتاق دارنده گواهینامه استاندارد ایزو است.