میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

معاون تشکل‌های اتاق ایران در بندرعباس خبر داد

همایش ملی و سراسری تشکل‌ها برگزار می‌شود

معاون تشکل های اتاق ایران دراتاق بندرعباس از برگزاری همایش سراسری تشکل ها و همچنین تدوین دستورالعمل تشکل ها خبر داد.

06 دی 1395
کد خبر : 6068
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

روسای تشکل‌های اتاق بندرعباس در نشستی گردهم آمدند. نادر سیف، معاون تشکل‌های اتاق ایران در این نشست گفت: حمایت از تشکل‌ها طی دستورالعملی در مرحله تصویب نهایی است و بر اساس این دستورالعمل حمایت‌ها از تشکل‌ها سلیقه‌ای اعمال نمی‌شود.

وی از تشکیل گروه مشاوره از دل خود تشکل‌ها خبر داد و گفت: اعضای این گروه که مشاوره‌های لازم را به تشکل‌ها خواهند داد، از خود تشکل‌ها انتخاب می‌شود تا پذیرش و اجرای تصمیمات برای اعضا تسهیل و قابل‌پذیرش باشد.

معاون تشکل‌های اتاق ایران افزود: در این دستورالعمل حمایت از تشکل‌ها طبقه‌بندی‌شده و شفاف است و تمام تشکل‌ها بر اساس عملکرد و رتبه‌بندی حمایت خواهند شد که این مقوله به رقابت سالم تشکل‌ها با یکدیگر خواهد انجامید.

سیف اضافه کرد: طی سال‌های گذشته به برخی از تشکل‌ها نگاه ویژه‌ای شده و کمک‌هایی دریافت کرده‌اند؛ درحالی‌که برخی دیگر هیچ کمکی دریافت نکرده‌اند. با این دستورالعمل نگاه سلیقه‌ای حذف و تشکل‌ها بر اساس رتبه و عملکرد حمایت خواهند شد.

وی اضافه کرد: حمایت‌های اتاق ایران به سمت کمک‌های آموزشی و پژوهشی می‌رود اما بااین‌حال اتاق ایران در همه حال با تمام قوا یاریگر تشکل بوده است.

سیف بابیان اینکه مقوله شرکت در نمایشگاه‌ها مغفول مانده است، بیان داشت: قطعاً به تشکل‌هایی که در این زمینه فعالیت کنند نگاه ویژه‌ای خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری همایش ملی و سراسری تشکل‌های کل کشور با محوریت جایگاه تشکل‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی خبر داد.

سیف تأکید کرد: تشکل‌ها باید برای بالا بردن سطح و جایگاه خود تلاش کنند و در جذب و رضایتمندی اعضا کوشا باشند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در بودجه سال 96 نگاه حمایتی از تشکل‌ها نسبت به سال 95 افزایش قابل‌توجه ای داشته است.

سیف بابیان اینکه نگاه حمایتی ما از طریق اتاق شهرستان‌ها اعمال خواهد شد، تصریح کرد: تشکل‌های استانی باید با اتاق مطبوع خود ارتباط برقرار کنند تا بتوانند زیر چتر حمایتی اتاق ایران قرار گیرند.

معاون تشکل‌های اتاق ایران در خاتمه افزود: امید است روزی برسد که تشکل‌ها یاریگر و حمایتگر اتاق ایران باشند که دستیابی به این هدف اگر تشکل‌ها با تکیه‌بر خود اموراتشان را به‌پیش ببرند، دور از انتظار نیست.

در همین رابطه