رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

بازار امروز با کاهش نرخ دلار و سکه مواجه شد

در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود ۷۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته،‌ یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان فروخته می‌شود و دلار آمریکا با 9 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته 4138 تومان قیمت دارد.

08 دی 1395
کد خبر : 6149
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 

بعد از روزها روند صعودی در بازار دلار، امروز قیمت در بیشینه نرخ به ۴۱۳۸ تومان رسیده که نسبت به آخرین معاملات روز گذشته، ۹ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.قیمت دلار در جریان معاملات امروز بازار تهران، با ۹ تومان کاهش به ۴۱۳۸ تومان رسیده، این در حالی است که برخی صرافی‌ها قیمت را تا ۴۱۲۵ تومان هم کاهش داده‌اند. در عین حال، قیمت هر یورو با ۷ هزار تومان افزایش به ۴۳۶۸ تومان، پوند به ۵۰۰۳ تومان، درهم امارات به ۱۱۴۵ تومان و لیر ترکیه به ۱۲۰۹ تومان رسیده است.

سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود ۷۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته،‌ یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان فروخته می‌شود. هر قطعه ربع سکه طلا 341 هزار تومان و نیم سکه نیز با قیمت 633 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. قیمت اعلام شده برای سکه گرمی 210 هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز بیش از ۱۱۵ هزار تومان فروخته می‌شود. هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی نزدیک به ۱۱۴۲ دلار داد و ستد می‌شود.

در همین رابطه