رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

عضو هیات رئیسه اتاق ایران عنوان کرد

ضرورت تشکیل دبیرخانه دائمی جذب سرمایه‌گذار در استان کرمانشاه

کیوان کاشفی عضو هیات رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق کرمانشاه در نشست حلقه‌های مفقوده اقتصاد استان کرمانشاه تشکیل دبیرخانه دائمی جذب سرمایه‌گذار را در کرمانشاه ضروری خواند.

11 دی 1395
کد خبر : 6166
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

کیوان کاشفی عضو هیات رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق کرمانشاه به دستاوردهای همایش و نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمانشاه اشاره کرد.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران گفت: تشکیل شورای هماهنگی و مدیریت روابط خارجی برای رسیدن به بلوغ ارتباطات خارجی و مواجه صحیح با رویدادهای بین‌المللی در استان و همچنین تشکیل دبیرخانه دائمی جلب و جذب سرمایه‌گذار با عضویت کلیه دستگاه‌های دولتی و خصوصی، در استان ضروری به نظر می‌رسد.

کیوان کاشفی با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه عنوان کرد: بیش از 60 سرمایه‌گذار و بازرگان عراقی و سفرای کشورهای هند، پاکستان و افغانستان در کرمانشاه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در همایش توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری چهار پنل در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت، پانل کشاورزی، باغداری، دام‌پروری و طیور، صنایع تبدیلی، زنبور و ...، پنل گردشگری و توریسم درمانی و پنل زیرساخت و خدمات برگزار شد و بیش از بیست سخنران، پتانسیل‌های کرمانشاه را معرفی کردند.

رئیس اتاق کرمانشاه افزود: یکی از برنامه‌های این همایش نشست رودرروی تجار و فعالان اقتصادی بود که با حضور 400 نفر از فعالین اقتصادی استان و مدعوین خارجی در محل هتل پارسیان به مدت چهار ساعت برگزار شد و نهایتاً منجر به عقد قراردادهایی نیز شد.

کاشفی عنوان کرد: نشستی با حضور سفرای کشورهای هندوستان، پاکستان و افغانستان با موضوع بررسی شرایط مبادلات تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با این کشورها از دیگر برنامه‌های این همایش بود که با حضور فعالان اقتصادی استان که با کشورهای فوق‌الذکر مراودات تجاری داشته‌اند برگزار شد.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی گفت: 76 واحد در گروه‌های مواد غذایی، مواد شیمیایی، صنایع‌دستی، مواد شوینده، فولاد، پتروشیمی، فرش، مصالح ساختمانی، برق و صنایع الکترونیکی در نمایشگاه در متراژ 2500 مترمربع حضور داشتند.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های انجام‌شده در نمایشگاه از فعالان اقتصادی گفت: 95 درصد افراد اصل برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را خوب و عالی عنوان کردند و تنها 5 درصد آن را متوسط و ضعیف ارزیابی کرده‌اند.

در ادامه این نشست کارشناسان به بیان دیدگاه‌های خود جهت بهتر برگزار شدن این رویدادهای بین‌المللی در کرمانشاه پرداختند.

در همین رابطه