شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

وضعیت بازار دلار و طلای امروز چطور بود؟

بازار ارز در چهارمین روز هفته آرام گرفت. امروز دلار تا مرز 3 هزار و 920 تومان پایین آمد.

15 دی 1395
کد خبر : 6269
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

این هفته بازار ارز روزهای پر نوسانی را پشت سر گذاشت. اما پس از این فراز و نشیب‌ها، در چهارمین روز هفته این بازار آرام گرفت. ارزش دلار که روز گذشته به آستانه 4 هزار تومان رسیده بود، امروز تا مرز 3 هزار و 920 تومان پایین آمد.

نرخ دلار ثابت ماند

بانک مرکزی همه روزه نرخ رسمی ۳۹ ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را اعلام می‌کند که بر این اساس امروز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه نرخ ۲۸ ارز با کاهش و پنج ارز با افزایش همراه بوده است.

همچنین بانک مرکزی امروز نرخ رسمی شش ارز شامل دلار آمریکا، درهم امارات متحده عربی، لیر سوریه، ریال سعودی، روبل جدید بلاروس و منات آذربایجان را ثابت نگه داشته است.

بر اساس این گزارش، پوند انگلیس و یورو نیز به ترتیب با کاهش ۲۱۰ ریالی به ۳۹ هزار و ۶۳۱ ریال و یورو با کاهش ۲۴۸ ریالی به ۳۳ هزار و ۶۹۲ ریال رسیده است.

افزایش قیمت سکه تمام بهار آزادی

امروز سکه تمام بهار آزادی با افزایش قیمت رو به رو شد. قیمت سکه تمام بهار آزادی با افزایش ۳ هزار تومان نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان در بازار به فروش رسید. این در حالی است که نیم سکه با کاهش ۳ هزار تومان به ۶۰۴ هزار تومان رسید. ربع سکه با قیمت 321 هزار تومان و سکه گرمی نیز 204 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

موضوعات :
در همین رابطه