رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

امضای تفاهم‌نامه اتاق زنجان با مدرسه کسب وکار

باهدف پشتیبانی از تأسیس مدرسه کسب و کار صوفی زنجان،‌‌ تفاهم‌نامه همکاری میان رئیس اتاق زنجان و مؤسس این مدرسه امضا شد.

28 دی 1395
کد خبر : 6422
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

باهدف پشتیبانی از تأسیس مدرسه کسب و کار صوفی زنجان،‌‌ تفاهم‌نامه همکاری میان رئیس اتاق زنجان و مؤسس این مدرسه امضا شد.

رئیس اتاق زنجان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، ضمن ابراز خرسندی از شروع فصل جدیدی از همکاری‌ها،  از پروفسور ثبوتی به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های  علمی کشور یاد و  از زحمات بی‌شائبه این مقام علمی تجلیل کرد.

غلامحسین جمیلی با اشاره به ضرورت‌های آموزشی مدرن گفت: آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه کشورها و  مهم‌ترین عامل توانمندسازی منابع انسانی است لذا بی‌شک این عامل  می‌تواند تأثیرات مهمی را بر صنعت و اقتصاد استان بگذارد. ازاین‌رو  شناسایی و پرورش دانشجویان باانگیزه امری لازم و حیاتی است.

 وی آمادگی اتاق زنجان را در مسیر تأسیس این مدرسه اعلام کرد و افزود: اتاق زنجان بر اساس این تفاهم‌نامه علاوه بر کمک‌هزینه نقدی  که به این مدرسه پرداخت خواهد شد تلاش می‌کند تا از سایر منابع ازجمله ظرفیت‌های اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور در جهت رونق بخشیدن به فعالیت‌های این مدرسه بهره‌برداری کند.

مؤسس مدرسه صوفی با اشاره به منزلت علمی استان زنجان احداث مدرسه‌ای آبرومند در شأن مدرسان و دانشجویان را نیازمند سرمایه‌گذاری بالا دانست و افزود: اگر بتوانیم در سطح دانشگاه تکمیلی استان که در سطح کشور جزء بهترین‌هاست،کاری انجام دهیم نیازمند کمک تمامی افراد هستیم.

یوسف ثبوتی ضمن استقبال از آمادگی اتاق زنجان در راستای کمک مالی به این مدرسه افزود: کمک مالی و معنوی اتاق به این مهم حاکی از روشن‌فکری و آینده‌نگری شما عزیزان است و بی‌تردید در این مسیری که آغاز کرده‌ایم نیازمند یاری و همراهی شما بزرگواران هستیم چراکه این مسیر بسیار دشوار و پرپیچ‌وخم است و همدلی شما یقیناً راه را روشن‌تر و سهل‌تر می‌کند.

وی افزود: من نیز به خود می‌بالم که همراهانی اهل علم و عمل چون شما در کنارم دارم و امیدوارم در مدت دو سالی که برای ساخت مدرسه کسب‌وکار پیش‌بینی کرده‌ایم محلی آبرومند و با استاندارد به کمک شما همراهان وفادار بنا کنیم.

موضوعات :
در همین رابطه