رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

صدرالدین نیاورانی در گفت‌وگو با «اتاق ایران آنلاین»

اتاق دهم از منابع و ظرفیت‌های در اختیار، برای تقویت صادرات استفاده کند

نایب‌رئیس انجمن ارگانیک ایران توجه به تشکل‌ها و استفاده بهینه از منابع در اختیار اتاق برای پیشرفت و توسعه سطح صادرات را در دوره دهم هیات نمایندگان، ضروری دانست.

سارا ترابی

خبرنگار
06 تیر 1402
کد خبر : 66882
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نایب‌رئیس انجمن ارگانیک ایران با نگاهی به اهمیت و نقش مهم تشکل‌ها در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، گفت: هیات رئیسه اتاق ایران در دوره دهم باید نسبت به بازیگری تشکل‌های تخصصی در صحنه اقتصادی حساس باشد و در مسیر توسعه سطح تعاملات خود با دستگاه‌های تصمیم‌ساز قدم بردارد.

صدرالدین نیاورانی در گفت‌وگو با «اتاق ایران آنلاین» درباره آنچه در دوره دهم هیات نمایندگان باید ملاک عمل اتاق ایران قرار بگیرد، گفت: لازم است در این دوره، منابع در دسترس اتاق در راستای تقویت صادرات هزینه شود. این مهم با برنامه‌ریزی و توجه به ظرفیت‌های اتاق ایران، امکان‌پذیر می‌شود.

این فعال اقتصادی ادامه داد: استفاده بهینه از ظرفیت تشکل‌ها توسط اتاق ایران، یک ضرورت است. شاید در دوره‌های قبل توجه لازم به این حوزه نشد؛ اما در دوره دهم باید به این سمت حرکت کنیم و با استفاده از نگاه‌های تخصصی که در بین فعالان اقتصادی و اعضای تشکل‌ها وجود دارد، مشاور قدرتمندی برای دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده باشیم.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران، تعامل و مذاکره سازنده با دولت و نمایندگان مجلس توسط اعضای هیات رئیسه اتاق ایران و بهره‌مندی از کلیه امکانات و ظرفیت‌ها برای بالا بردن قدرت تعاملات بخش خصوصی با مسئولان کشور را مهم دانست.

به باور نیاورانی همواره یکی از راه‌های تخریب فعالیت‌های گروهی، ایجاد اختلاف بین افراد و اعضای آن گروه است؛ بنابراین اتاق ایران که مجموعه‌ای از کارآفرینان و صاحبان صنعت، تولید و تجارت است، باید برای پیشبرد اهداف خود، بر اساس انسجام و همدلی حرکت کند.

در همین رابطه