روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی ونزوئلا برای انتخاب رئیس اتاق ایران

اتاق ونزوئلا به همکاری با اتاق ایران برای تقویت مبادلات دوجانبه متعهد است

رومان فرولنکو، رئیس اتاق بازرگانی ونزوئلا، با ارسال پیام تبریک بابت انتخاب حسین سلاح‌ورزی به ریاست اتاق ایران، بر تعهد این اتاق در همکاری با اتاق ایران برای تقویت مبادلات دوجانبه و توسعه به نفع مردم دو کشور تأکید کرد.

09 تیر 1402
کد خبر : 66916
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی ونزوئلا در پیامی ضمن تبریک انتخاب حسین سلاح‌ورزی برای ریاست اتاق ایران، تأکید کرد: اتاق بازرگانی ونزوئلا همچنان برای همکاری با رئیس و مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در چارچوب ابتکارات برای تقویت مبادلات میان دو کشور دوست، متعهد خواهد بود.

رومان فرولنکو، همچنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه دو ملت ایران و ونزوئلا، از علاقه‌مندی بخش تجاری و بازرگانی روسیه و ونزوئلا در اتاق ونزوئلا برای ایجاد همکاری‌های جدید با اتاق ایران خبر داد.

متن کامل نامه رومان فرولنکو، رئیس اتاق بازرگانی ونزوئلا، به این شرح است:

 جناب آقای دکتر سلاح‌ورزی

ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

موجب افتخار است که از این فرصت استفاده کرده و انتخاب شما به ریاست چنین اتاق بازرگانی سرشناسی را تبریک بگویم و به‌طور هم‌زمان موفقیت شما را صمیمانه آرزومندم.

 ما همچنان برای همکاری با شما و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در چارچوب ابتکارات برای تقویت مبادلات میان دو کشور دوست، متعهد هستیم.

اقدامات محاصره یک‌جانبه علیه ملت‌های ما، هر روز با قدرت بیشتری به ما انگیزه می‌دهد و اشتیاق به تحقق قراردادهای همکاری در چندین خط توسعه را تقویت می‌کند. در این زمینه، من مایلم تأکید کنم که بخش تجاری و بازرگانی روسیه و ونزوئلا که در اتاق بازرگانی تحت ریاست من متحد شده است، بیشترین علاقه‌مندی خود را در ایجاد خطوط اقدام با اتاق محترم شما تأیید می‌کند تا به‌طور مشترک از کشورهای عزیزمان حمایت کنیم.

زیاده از این عرضی نیست، و من با احترامات فائقه و با قدرت در جهت توسعه به نفع مردمانمان باقی خواهم ماند.

 

ارادتمند

رومان فرولنکو، رئیس اتاق بازرگانی ونزوئلا

در همین رابطه