رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ایلام در دیدار با سرمایه‌گذاران چینی

اتاق بازرگانی از سرمایه‌گذاری خارجی حمایت همه‌جانبه می‌کند

سیدمحمد موسوی نسب، رئیس اتاق ایلام، می‌گوید: حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در اولویت این اتاق بوده و با هماهنگی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی ایلام، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این استان ایجاد شده است.

19 تیر 1402
کد خبر : 66998
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام با تأکید بر حمایت همه‌جانبه اتاق بازرگانی از سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: استان ایلام در بخش‌های مختلف نفت و گاز، صنعت و معدن، گردشگری، فرصت‌های مرزی با کشور عراق و کشاورزی دارای ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

سیدمحمد موسوی نسب در دیدار با سرمایه‌گذاران چینی افزود: استان ایلام فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران پهن می‌کند و هماهنگی مطلوبی بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی این استان برای حمایت و سرعت بخشی در حمایت از سرمایه‌گذاران برقرار است.

رئیس اتاق ایلام تأکید کرد: بسترهای لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران در استان ایلام فراهم است و این اتاق در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای سهولت در امور سرمایه‌گذاران چینی آمادگی دارد.

موسوی نسب ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همکاری سرمایه‌گذاران چینی، زمینه لازم برای ایجاد توسعه طرح‌های تولیدی در این استان فراهم شود.

سرپرست معاونت اقتصادی اداره امور اقتصاد و دارایی ایلام نیز در این نشست گفت: این شرکت چینی در زمینه تولید سیلیکون منگنز که در سختی صنایع فولاد کاربرد دارد، فعالیت می‌کند.

کاظمی بیان کرد: حجم سرمایه‌گذار این شرکت چینی 5 میلیون دلار با اشتغال حدود 60 نفر بوده که قرار است این طرح در شهرستان مرزی دهلران راه‌اندازی شود.

وی اظهار کرد: مجوزهای لازم برای فعالیت این شرکت اخذ شده و مجوز سرمایه‌گذاری خارجی نیز توسط این اداره کل در دست اقدام و پیگیری است.

موضوعات :
در همین رابطه