رادیو مجازی اتاق ایران - 24 تیر 1403

نخستین گردهمایی دبیران تشکل های ملی وابسته به اتاق ایران برگزار می شود

نخستین گردهمایی دبیران تشکل های ملی وابسته به اتاق ایران با حضور جمعی از دبیران تشکل ها، مسؤولان اتاق و برخی رؤسای اتاق های استانی و با هدف بررسی و تبیین نقش دبیران در ارتقاء جایگاه تشکل¬هاو بهبود تعامل تشکل ها با اتاق ایران، روز 17 بهمن ماه در اتاق ایران برگزار خواهد شد.

12 بهمن 1395
کد خبر : 6717
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نخستین گردهمایی دبیران تشکل های ملی وابسته به اتاق ایران با حضور جمعی از دبیران تشکل­ها، مسؤولان اتاق و برخی رؤسای اتاق های استانی و با هدف بررسی و تبیین نقش دبیران در ارتقاء جایگاه تشکل­هاو بهبود تعامل تشکل ها با اتاق ایران، روز 17 بهمن ماه در اتاق ایران برگزار خواهد شد.

این همایش با توجه به نقش و جایگاه دبیران تشکل ها در ایجاد، جذب و افزایش رضایتمندی اعضا و پیشبرد اهداف تشکل ها و به عنوان یکی از برنامه ها و سیاست های مهم هیأت نظارت و راهبردی و معاونت تشکل­ها، برپا خواهد شد.

همایش موصوف شامل دو بخش از جمله بخش افتتاحیه و بخش سخنرانان تخصصی با موضوعاتی از جمله همگرایی تشکل­ها، شبکه سازی و اهداف بلند مدت، نقش تشکل ها در سیاست­گذاری های کلان، انتظارات از تشکل ها در حوزه هایی مانند مالیات و تأمین اجتماعی، توضیح تقسیم کار ملی و جایگاه تشکل و ...خواهد بود.

انجام نظرسنجی از حاضران در این جلسه یکی از اهداف مهم این همایش است تا با رصد خواسته ها و برنامه ریزی در خصوص آن ها، بتوان در سلسله نشست های آتی به شکل مطلوب تری به مطالبات و نیازها پاسخ گفت.

لازم به یادآوری است این همایش از ساعت 8:30 تا 14 روز یک شنبه 17 بهمن ماه در طبقه دهم اتاق ایران، دایر خواهد بود.

در همین رابطه