رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ایلام در دیدار با مدیرکل میراث استان

جاذبه‌های گردشگری ایلام برای جلب گردشگران معرفی شود

سیدمحمد موسوی نسب، رئیس اتاق ایلام با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان ایلام، بر ضرورت معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این استان برای جلب گردشگران داخلی و خارجی تأکید کرد.

02 مرداد 1402
کد خبر : 67199
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام با تأکید بر ضرورت معرفی توانمندی‌های گردشگری این استان، گفت: استان ایلام دارای تمدنی به بزرگی تاریخ است که باید ظرفیت این استان در بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای جلب گردشگران داخلی و خارجی معرفی شوند.

سیدمحمد موسوی نسب در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام، با اشاره به راه‌اندازی کمیسیون گردشگری در اتاق ایلام، اظهار کرد: کمیسیون گردشگری مصمم است با استفاده از ظرفیت کارشناسی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی به‌ویژه میراث فرهنگی فرصت‌های جدیدی را برای تحول در این بخش فراهم آورد.

رئیس اتاق ایلام از آمادگی لازم برای برگزاری نمایشگاه مشترک از ظرفیت‌های گردشگری و میراث فرهنگی ایلام با همکاری اتاق ایلام و میراث فرهنگی در اتاق ایران خبر داد و گفت: مهم‌ترین رویکرد اتاق این است که بتواند در راستای شکوفایی این حوزه گام بردارد.

موسوی نسب برنامه‌ریزی برای حمایت از دفاتر گردشگری و تلاش برای اسکان گردشگران مذهبی در ایام اربعین به‌منظور پشتیبانی از دفاتر گردشگری و هتلداران را از دیگر برنامه‌های اتاق بازرگانی عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام نیز در این نشست از آمادگی همه‌جانبه برای توسعه همکاری با اتاق بازرگانی خبر داد.

فرزاد شریفی گفت: میراث فرهنگی از هرگونه همکاری در راستای ایجاد نمایشگاه صنایع‌دستی مشترک با اتاق بازرگانی در استان، فراستانی و خارج از کشور استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های گردشگری استان ایلام منحصربه‌فرد است و تاکنون نمایشگاه صنایع‌دستی در کشور عراق ایجاد شده که تلاش می‌شود با همکاری اتاق بازرگانی این روند ادامه داشته باشد.

در این نشست مقرر شد که تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق ایلام و میراث فرهنگی در راستای حمایت همه‌جانبه از بخش میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تدوین و اجرایی شود.

موضوعات :
در همین رابطه