گردآوری، ذخیره و استفاده از انواع اطلاعات در یک کسبوکار که با عنوان «مدیریت دانش» تعریف میشود ازجمله مهمترین عوامل تأثیرگذار بر موفقیت یک شرکت در بازار جهانی است.
تحقیقات مختلفی نیز نشان دادهاند که توجه ویژه به این موضوع تأثیر مستقیمی بر بهبود سودآوری و عملکرد شرکتها دارد. بنابراین اتخاذ استراتژیهای اصولی و درنتیجه افزایش عمق و وسعت دانش در شرکتها، یکی از الزامات حرکت به سمت توسعه و شکوفایی است.
با توجه به اهمیت این موضوع، پژوهشی دانشگاهی بهمنظور بررسی دقیق تأثیر «مدیریت دانش» بر «عملکرد شرکتها در بازار جهانی» طراحی شده و از شما دعوت میشود با صرف زمانی کمتر از ۴ دقیقه، برای تکمیل پرسشنامه مربوطه همکاری کرده و به انجام این پژوهش کمک کنید.
چنانچه تمایل داشته باشید، میتوانید ایمیل خود را در قسمت «زمینه فعالیت شرکت» در سؤال اول ثبت کنید تا پس از اتمام این تحقیق، گزارش تحلیلی ویژهای برای شما ارسال شود.
برای شرکت در پژوهش و تکمیل پرسشنامه از اینجا اقدام کنید.