رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

همزمان با برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت فناوری

هیات تجاری و فناوری ایران به نمایشگاه جیتکس امارت اعزام می‌شود

طبق اعلام مرکز تجاری ایران در امارات، هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس گلوبال در امارات از 24 تا 28 مهر 1402، پاویون ملی ایران در این رویداد برپا می‌شود و هیات تجاری و فناوری کشورمان نیز به امارات اعزام خواهد شد.

15 مرداد 1402
کد خبر : 67283
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

چهل و سومین دوره نمایشگاه جیتکس گلوبال به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات از 176 کشور جهان در تاریخ 24 تا 28 مهر 1402 در محل مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با همکاری مرکز تجاری ایران در امارات و شرکت مهر ارقام رایانه به‌عنوان نماینده رسمی نمایشگاه‌های گلوبال، جیتکس ایمپکت و نورث استار در ایران، برای نهمین سال متوالی از دست‌اندرکاران بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین تصمیم گیران و تصمیم‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور دعوت کرده است تا در این رویداد حاضر شوند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و مرکز تجاری ایران در امارات، برگزار کننده پاویون ملی ایران در جیتکس گلوبال 2023 هستند و طی فراخوانی از علاقه‌مندان برای ثبت نام در این پاویون دعوت کرده‌اند.

طبق اعلام مرکز تجاری ایران در امارات، بر اساس اقدامات به‌عمل‌آمده و در راستای حضور و مشارکت در گردهمایی روز فناوری ایران، بازدید از نمایشگاه جیتکس و آشنایی با آخرین تحولات و دستاوردهای فناوری اطلاعات جهان، افزایش سهم بازار در مجامع بین‌المللی، انجام ملاقات تجاری رودررو، برندسازی منطقه‌ای و جهانی، هیاتی تجاری و فناوری متشکل از دست‌اندرکاران و فعالان فاوای کشور هم‌زمان با برگزاری جیتکس به امارات متحده عربی اعزام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد و مشارکت در آن، به وب‌سایت irgitex مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02188530751 یا 02188175809 تماس بگیرند.

برگزاری رویداد روز فناوری ایران

در حاشیه برگزاری نمایشگاه جیتکس گلوبال، بزرگ‌ترین رویداد فناروی ایران در خارج از کشور، روز چهارشنبه 26 مهر 1402 مصادف با سومین روز جیتکس در سال ابوظبی B مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. در رویداد روز فناوری ایران، توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با هدف شبکه‌سازی تجاری و نقش‌آفرینی دست‌اندرکاران صنعت فاوای ایران به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی منطقه در این حوزه معرفی خواهد شد.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه جیتکس گلوبال امارات در این دوره میزبان بیش از 5 هزار شرکت‌کننده از 90 کشور خواهد بود و برآورد می‌شود 170 هزار بازدیدکننده، هزار سرمایه‌گذار، 75 شتاب‌دهنده و 1400 استارتاپ و ایده‌پرداز در این رویداد شرکت کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جیتکس گلوبال 2023، برگزاری هم‌زمان هشت رویداد فناروی دیگر ازجمله نورث استار و جیتکس ایمپکت است.

در همین رابطه