رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان قزاقستان 15 شهریور برگزار می‌شود

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و معماری داخلی قزاقستان از 15 تا 17 شهریور در مجموعه نمایشگاهی آتاکنت آلماتی برگزار می‌شود.

30 مرداد 1402
کد خبر : 67537
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و معماری داخلی قزاقستان کزبیلد (Kazbuil) از 15 تا 17 شهریورماه 1402 در مجموعه نمایشگاهی آتاکنت آلماتی برگزار می‌شود.

فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران، در نظر دارد هیئتی از شخصیت‌های دولتی و بخش خصوصی را برای شرکت در این نمایش اعزام کند.

برای حضور در این نمایشگاه برنامه‌هایی از جمله ملاقات با مقامات و بازرگانان محلی از جمله اتاق بازرگانی استان آلماتی، شهرداری آلماتی و سازمان سرمایه گذاری قزاقستان (KazInvest) تدارک دیده شده است.

این نمایشگاه از سال 1994 میلادی (1373) هر ساله در آلماتی قزاقستان برگزارمی‌شود و بزرگترین نمایشگاه در نوع خود است.

در بیست وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و معماری داخلی قزاقستان، تولید کنندگان مصالح ساختمانی، تجهیزات و ابزار، کاشی و سنگ، تکنولوژی‌های مربوط به در و پنجره، داخلی و مصالح نازک‌کاری از سی و هفت کشور جهان در این نمایشگاه شرکت داشته‌اند. بیش از شصت برنامه متنوع در قالب سمینار، کارگاه، میزگرد، B2B، و معرفی محصوالت شرکت کنندگان در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

حضور فعال و مشارکت بخش پویای صنعت ساختمان ایران در این نمایشگاه علاوه بر فراهم کردن فرصت‌های نفوذ به بازار در حال رشد قزاقستان، همکاری و دسترسی به بازارهای روسیه را نیز مقدور می‌سازد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88797335 و 09373844937 تماس بگیرند.

در همین رابطه