شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

همایش تجاری ایران و مجارستان 3 اسفند برگزار می‌شود

همایش اقتصادی ایران و مجارستان در راستای توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی دو کشور در تاریخ 3 اسفند از ساعت 9:30 تا 11 در هتل اسپیناس بلوار کشاورز برگزار می‌شود.

29 بهمن 1402
کد خبر : 67616
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
همایش اقتصادی ایران و مجارستان در راستای توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی دو کشور در تاریخ 3 اسفند از ساعت 9:30 تا 11 در هتل اسپیناس بلوار کشاورز برگزار می‌شود.

ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. عکس: بهاره تقی‌آبادی.

در راستای توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی میان ایران و مجارستان با تمرکز بر بخش خصوصی و آشنایی تجار، شرکت‌ها و فعالان اقتصادی با محیط تجارت و کسب‌وکار مجارستان، همایش اقتصادی ایران و مجارستان برگزار می‌شود.

این همایش در حاشیه سفر هیات مجارستانی به تهران برای شرکت در چهارمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور برگزار می‌شود و مقامات مرتبط دو کشور نیز در این رویداد سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این همایش، شرکت‌های مجارستانی در زمینه‌های انرژی، صنایع، کشاورزی و غذایی، زیست‌فناوری و سلامت، ساختمان و مهندسی، صنایع مرتبط با خودرو، صنایع دارویی، لوازم بهداشتی و آرایشی بسته‌بندی و تجهیزات پزشکی حضور خواهند داشت.

این همایش در روز پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 در محل هتل اسپیناس بلوار کشاورز - سالن پاسارگاد از ساعت 9:30 تا 11 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام همایش نسبت به ثبت‌نام قطعی در این رویداد اقدام کنند.

متقاضیان حضور در همایش در صورت هرگونه سؤال یا ابهام می‌توانند با شماره‌های 85732372 و 85732534 (خانم فرخنده نژاد و آقای رزاق شعار) تماس بگیرند.

در همین رابطه