رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق یزد مطرح کرد

اتاق یزد در پیشبرد اهداف سند یزد نوین همکاری می‌کند

با حضور اعضای مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان در جلسه هیات رئیسه اتاق یزد، اهداف و برنامه‌های سند یزد نوین تشریح شد. رئیس اتاق یزد در این نشست بر همکاری این اتاق در اجرای سند یزد نوین تأکید کرد.

11 شهریور 1402
کد خبر : 67668
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با اشاره به رسالت و برنامه‌های اتاق در دوره جدید، گفت: اتاق یزد به‌عنوان نماینده بخش خصوصی استان، آمادگی خود را برای عینیت یافتن برنامه‌های سند یزد نوین اعلام می‌کند.

مجتبی دستمالچیان در جلسه معرفی و ارائه برنامه‌های سند یزد نوین، افزود: وجود یک برنامه قوی و واقع‌گرایانه برای برون‌رفت از چالش‌های پیش رو در حوزه تجارت و بازرگانی، می‌تواند عامل مهمی در موفقیت و توسعه حوزه تجارت استان باشد.

دستمالچیان با اشاره به بخش‌های مختلف سند یزد نوین، گفت: اتاق یزد می‌تواند در بهبود و اصلاح این برنامه‌ها و همچنین در عملیاتی کردن آن، یاری گر دولت باشد؛ چراکه بخش خصوصی استان همیشه در صف اول برای بهبود مناسبت‌ها و توسعه استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اقتصادی بوده و این مهم را رسالت خود می‌داند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد تأکید کرد: با همکاری مرکز راهبردی و اتاق یزد، پروژه‌هایی که در سند یزد نوین بر عهده بخش خصوصی گذاشته شده، بررسی، اصلاح و برای اجرایی شدن در اختیار اعضای اتاق بازرگانی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این جلسه اکرم فداکار، مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد با اشاره به وظایف این مرکز، گفت: مهم‌ترین وظیفه مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد که با ابلاغ استاندار تشکیل شده، کنترل و پایش فاز یک و دو سند یزد نوین، اصلاح و بازنگری در پروژه‌ها و همچنین تدوین فاز ۳ این سند است.

فداکار با بیان اینکه مهم‌ترین ضرورت تأسیس این مرکز، دوری از روزمرگی و توجه به کارهای تحولی است، افزود: جنس پروژه‌های تحولی سخت دست‌یافتنی اما قابل تحقق است ازاین‌رو این پروژه‌ها با برنامه‌های روزمره تفاوت دارند.

موضوعات :
در همین رابطه