رادیو مجازی اتاق ایران - 16 اردیبهشت 1403

سلسله نشست‌های «گفت‌وگو و توسعه» در اتاق ایران برگزار می‌شود

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در تلاش است به‌زودی سلسله نشست‌های «گفت‌وگو و توسعه» را با هدف بررسی و حل و فصل مسائل بخش خصوصی و موانع کسب و کار در اتاق ایران برگزار شود.

29 شهریور 1402
کد خبر : 67839
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتاق ایران در دوره دهم، هم‌زمان با اجرای برنامه تقسیم‌کار ملی برای عبور از شرایط فعلی اقتصاد و ارائه راهبردهای کلان خود برای کمک به دولت و کشور، در نظر دارد سلسله نشست‌های گفت‌وگو و توسعه نیز با محوریت بررسی موضوعات مبتلابه بخش خصوصی در اتاق ایران برگزار شود.
سلسله نشست‌های گفت‌وگو و توسعه، یکی از ابتکارات روابط‌عمومی اتاق در دوره دهم است که علاوه بر سایر ظرفیت‌های موجود نظیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، کمیسیون‌های تخصصی و ... فرصت و مسیر جدیدی برای رسیدگی به مسائل بخش خصوصی و همفکری برای رفع آنها ایجاد می‌کند.

این نشست‌ها به‌صورت پنل و گفت‌وگو برگزار خواهد شد و در هر نشست از فعالان بخش خصوصی مرتبط با مبحث نشست، نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با موضوع و همچنین نمایندگان دولت دعوت می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های اتاق ایران، سلسله نشست‌های گفت‌وگو و توسعه، دوشنبه عصرها در محل اتاق ایران برگزار می‌شود و موضوع «پیمان‌سپاری ارزی و تأثیر آن بر تولید و صادرات» موضوع نخستین نشست خواهد بود.

در همین رابطه