رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

در چارچوب سلسله نشست‌های «گفت‌وگو و توسعه»

نشست «پیمان‌سپاری ارزی، ترمز تولید و صادرات» 3 مهر برگزار می‌شود

اولین نشست از سلسله‌نشست‌های «گفت‌وگو و توسعه» با عنوان «پیمان‌سپاری ارزی، ترمز تولید و صادرات»، دوشنبه 3 مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود.

01 مهر 1402
کد خبر : 67858
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
اولین نشست از سلسله‌نشست‌های «گفت‌وگو و توسعه» با عنوان «پیمان‌سپاری ارزی، ترمز تولید و صادرات»، دوشنبه 3 مهر در اتاق ایران برگزار می‌شود.

ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. عکس: بهاره تقی‌آبادی.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در چارچوب سلسله نشست‌های «گفت‌وگو و توسعه» با هدف بررسی و حل مسائل بخش خصوصی و موانع کسب‌وکار، اولین نشست با عنوان «پیمان‌سپاری ارزی، ترمز تولید و صادرات» را دوشنبه 3 مهر ساعت 15 تا 17 در طبقه ششم ساختمان جدید برگزار می‌کند.

قرار است این سلسله نشست‌ها هم‌زمان با اجرای برنامه تقسیم‌کار ملی برای عبور از شرایط فعلی اقتصاد و ارائه راهبردهای کلان برای کمک به دولت و کشور با محوریت بررسی موضوعات مبتلابه بخش خصوصی در اتاق ایران برگزار شود.

سلسله نشست‌های گفت‌وگو و توسعه، یکی از ابتکارات روابط عمومی اتاق در دوره دهم است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود نظیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، کمیسیون‌های تخصصی و سایر ارکان و بخش‌های اتاق ایران، فرصتی را فراهم می‌کند تا موانع و مشکلات فعالان اقتصادی مطرح و بررسی شود.

این نشست‌ها به‌صورت پنل و گفت‌وگو برگزار خواهد شد و در هر نشست از فعالان بخش خصوصی مرتبط با مبحث نشست، نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با موضوع و همچنین نمایندگان دولت دعوت می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته اولین نشست با موضوع «پیمان‌سپاری ارزی ترمز تولید و صادرات» دوشنبه، سوم مهرماه برگزار می‌شود و سخنرانان پنل این نشست، علیرضا کلاهی صمدی، مهرداد صابری، آریا صادق‌نیت حقیقی، آرش علوی و سعید ترکمان، اعضای تشکل‌ها و کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران، خواهند بود.

در همین رابطه