رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

محمدرضا کرباسی در دیدار با مدیرکل انجمن کارفرمایان کرواسی

گردشگری سلامت یکی از محورهای مناسب برای همکاری‌های مشترک با کرواسی است

مدیرکل مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ایکریک) معتقد است: گردشگری سلامت با توجه به هزینه‌های پایین درمان در ایران، یکی از محورهای مناسب برای شروع همکاری‌های ایران و کرواسی باشد.

22 مهر 1402
کد خبر : 68071
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مدیرکل مرکز تحقیقات و اطلاع‌رسانی اتاق اسلامی (ایکریک)،  بر آمادگی برای گفت‌وگو درباره پتانسیل‌های همکاری بین بخش‌های خصوصی ایران و کرواسی تأکید کرد.

محمدرضا کرباسی در دیدار با مدیرکل انجمن کارفرمایان کرواسی، افزود: همکاری در سه محور محصولات کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی و ساختمان‌سازی و توسعه همکاری‌های گردشگری و گردشگری سلامت می‌توانند محورهای مناسبی برای شروع باشند.

او ادامه داد: ایران و کرواسی هر یک در زمینه کاشت و برداشت محصولات کشاورزی غنی هستند و می‌توانند تجربیات تجاری خوبی را رقم بزنند. همچنین ایران می‌تواند با توجه به زلزله‌خیز بودن کرواسی، صادرکننده صنعت ساختمان‌سازی با تکنولوژی پیشرفته به کرواسی باشد. از طرف دیگر، صنعت گردشگری سلامت ایران با توجه به هزینه‌های پایین درمان می‌تواند مورد بهره‌مندی کرواسی قرار گیرد.

مدیرکل انجمن کارفرمایان کرواسی نیز در این نشست، با استقبال از محورهای همکاری پیشنهاد شده، آمادگی این انجمن برای همکاری با طرف ایرانی و مذاکرات بیشتر اعلام کرد.

موضوعات :
در همین رابطه