رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

برگزاری دوره آموزشی «تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی» در مرکز مالی ایران

مرکز مالی ایران وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار دوره آموزشی تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی را 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

18 بهمن 1395
کد خبر : 6826
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مرکز مالی ایران از نهادهای زیرمجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار ایران نخستین دوره آموزشی تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی شرکت‌های بورسی را با حضور استادان و کارشناسان برجسته بازار سرمایه برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی شرکت‌ها برای شناسایی مشکلات پیش روی خود، تصمیم‌گیری بهتر و تعیین راهبرد سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی مباحثی از جمله انواع گزارش‌های مالی و اهداف آن، ترازنامه، صورت سود و زیان و گردش سود و زیان انباشته، صورت جریان وجوه نقد، یادداشت‌های توضیحی صورت‌های مالی، ابزار‌ها، تجزیه و تحلیل سودآوری و جریان‌های نقدی شرکت، اهرم‌ها، انواع نسبت‌ها و گزارش‌های حسابرسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رضا داغانی، تحلیل‌گر بورس اوراق بهادار و دکترای حسابداری مدرس این دوره آموزشی است.

حضور در این نشست برای سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، شرکت­های سرمایه‌گذاری، کارگزاری، مشاور سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ناشران و داوطلبان گواهینامه‌های اصول بازار سرمایه سودمند است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره آموزشی می‌توانند به نشانی www.ifc.ir  (بخش آموزش) مراجعه کنند یا با شماره تماس 66724343 تماس بگیرند.

موضوعات :
در همین رابطه