رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ایلام مطرح کرد

توانمندی‌های استان ایلام باید به سرمایه‌گذاران معرفی شود

سیدمحمد موسوی نسب، رئیس اتاق ایلام گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های اقتصادی، باید ضمن بهبود محیط کسب‌وکار، توانمندی‌های استان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی شود.

21 آبان 1402
کد خبر : 68382
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام با تأکید بر اینکه بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال استان جزو رویکردهای اساسی این اتاق است، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های اقتصادی استان را در گرو معرفی توانمندی‌ها و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

سیدمحمد موسوی نسب در نشست با معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار ایلام، افزود: ایجاد نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های اقتصادی این استان ازجمله رویکردهایی بوده که در دستور کار اتاق ایلام قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در نخستین گام نمایشگاهی از ظرفیت‌های بخش صنایع‌دستی و گردشگری ایلام در اتاق بازرگانی ایران به‌تازگی دایر شود.

رئیس اتاق ایلام ادامه داد: افزون براین قرار است که با پذیرش هیات های تجاری و اقتصادی از استان‌های کشورمان و همچنین کشور عراق فرصت‌های جدیدی برای تحول اقتصادی در منطقه انجام گیرد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار ایلام نیز با تأکید بر اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی نقش مهمی در توسعه اقتصادی ایفا می‌کند، گفت: نقش و کارکرد اتاق بازرگانی در دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی بسیار مهم و تأثیرگذار است و مجموعه دستگاه‌های اجرایی از هرگونه همکاری با اتاق بازرگانی استقبال می‌کنند.

شهریار عباسی در دیدار با رئیس اتاق ایلام افزود: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های اقتصادی نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، صنعت و معدن، مرز بین‌المللی و میراث فرهنگی و گردشگری بوده که معرفی این توانمندی‌ها در بهبود رشد اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار ایلام به ظرفیت توانمندی‌های صادراتی ناشی از مرز بین‌المللی با کشور عراق اشاره و تأکید کرد: بخش خصوصی استان دارای ظرفیت‌های برجسته‌ای بوده که با تعامل یکدیگر می‌توان شاهد تحول اقتصادی در منطقه بیش‌ازپیش بود.

عباسی از فعالیت‌های اتاق ایلام برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه استقبال کرد.

موضوعات :
در همین رابطه