رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

با حمایت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران

رتبه برتر در جشنواره دکتر نوربخش، به محصول نوآورانه «بردار» رسید

با حمایت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران، محصول نوآورانه «بردار» رتبه برتر در جشنواره دکتر نوربخش را دریافت کرد.

04 آذر 1402
کد خبر : 68514
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

شرکت دانش‌بنیان مانا افراز خاور با محصول بردار (boardAR) به عنوان تنها شرکت بخش خصوصی در میان بانک‌ها و مؤسسات مالی کشور، حائز رتبه برتر در جشنواره «دکتر نوربخش» شد. این مجموعه بنابر حمایت‌های مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران، جایزه طرح برگزیده در محور «سامانه‌های مشتریان» را به خود اختصاص داد.

مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران با ایجاد بستری مناسب برای خلق و توسعه ایده و محصول، با حمایت از کسب‌وکارهای نوین، مجموعه‌های خلاق و شرکت‌های دانش‌بنیان در جشنواره «دکتر نوربخش» حضور قابل توجهی داشت.

انتخاب نوآوری‌های برتر بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه بانک‌داری الکترونیک در چارچوب جشنواره «دکتر نوربخش» یکی از فعالیت‌های جنبی دهمین همایش سالانه بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بود که بر این اساس پس از معرفی محصولات واجد شرایط از سوی سازمان‌ها، مراحل داوری در دبیرخانه همایش، با رعایت سه معیار «نوآورانه بودن»، «کاربردی بودن» و «سودآوری بالقوه» انجام و در اختتامیه همایش، نوآوری‌های برتر معرفی شدند.

مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران با هدف توسعه نوآوری و شتابدهی به صادرات از طریق خلق دانش و با تمرکز بر بهبود فضای کسب‌وکار، فعالان اقتصادی و اکوسیستم نوآوری کشور با حمایت از شرکت دانش‌بنیان مانا افزار خاور در تولید محصول بردار (boardAR) نقشی ویژه در جشنواره «دکتر نوربخش» داشت.

امسال در جشنواره دکتر نوربخش، ۳۲ طرح از سوی بانک‌ها و شرکت‌ها در حوزه‌های «سامانه‌های درون بانکی»، «مسئولیت‌های اجتماعی»، «پلتفرم سامانه فکتورینگ»، «سامانه‌های مشتریان»، «سامانه‌های ملی»، «سخت‌افزار و تجهیزات» و «پروژه امنیت در شبکه زیرساخت» به دبیرخانه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ارسال شد.

هیات داوران این جشنواره از میان طرح‌های ارائه شده، محصول بردار (boardAR) را به دلیل استفاده از رویکرد واقعیت افزوده در حوزه محصولات بروشورها و تبلیغات بانکی و به خصوص ایجاد شکل و روحی جدید و خلاقانه در ارائه کارت‌های هدیه بانکی با استفاده از فناوری‌های نوین به عنوان طرح برگزیده محور «سامانه‌های مشتریان» دهمین جشنواره دکتر نوربخش معرفی کرد.

شرکت دانش‌بنیان مانا افراز خاور با حمایت مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران به عنوان تنها شرکت خصوصی شرکت‌کننده در این جشنواره با بیش از یک دهه سابقه در حوزه واقعیت مجازی (VR) با تمرکز بر نوآوری، مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش مناسب در حداقل زمان ممکن، پیوند مستحکمی بین مشتریان و این شرکت برقرار کرده است.

این شرکت که گواهی‌های شورای عالی انفورماتیک، نظام صنفی رایانه‌ای، اینماد اعتماد الکترونیکی، مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد را دارا است، در مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران مستقر بوده و در راستای بهبود محیط کسب‌وکار با مرکز نوآوری به صورت هماهنگ پیش می‌رود و در مدت فعالیت خود در حوزه‌های مختلف نوآوری و دانش‌بنیان اقدامات قابل توجهی انجام داده که «بردار» یکی از محصولات تولید شده در این زمینه بوده است.

گفتنی است مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران با ایجاد بستری مناسب برای خلق و توسعه ایده و محصول، در زمینه‌های مختلفی چون تحقیق و برنامه‌ریزی، آموزش، رویدادسازی و هویت‌بخشی به برند بین‌المللی به مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان کمک می‌کند. این مرکز همچنین در زمینه‌های شتابدهی صادرات، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، متاورس و... نیز آماده همفکری و پشتیبانی ایده‌های نوآور است.

در همین رابطه