رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان ملی کارآفرینی برگزار شد

در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان ملی کارآفرینی، بازرس اصلی و علی‌البدل سازمان انتخاب شدند.

22 اسفند 1402
کد خبر : 69356
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سازمان ملی کارآفرینی که با حضور 23 عضو از تشکل‌های کارآفرینی، فناوری، نوآوری، اقتصاد دیجیتال و دانش‌بنیان، برگزار شد، مریم خاوازی، رئیس هیات مدیره انجمن مدیر زنان کارآفرین به عنوان بازرس اصلی و خدایار عینی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در ابتدای نشست حسین سلاح ورزی، رئیس هیات مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران ضمن تشریح ظرفیت و توانمندی‌های سازمان در سال‌های اخیر بر افزایش تعاملات و همکاری‌های مشترک با اعضا و سایر اجزای زیست‌بوم کارآفرینی و فناوری تأکید کرد.

او همچنین با تأکید بر ضرورت برنامه‌محوری برای تحقق اهداف تعیین شده سازمان، نگاهی به برنامه‌های آتی سازمان ملی کارآفرینی ایران به منظور ارتقای جایگاه کارآفرینی در کشور در سال 1403 داشت.

در ادامه محمدرضا راوند، دبیرکل سازمان ملی کارآفرینی ایران گزارش عملکرد سازمان را ارائه کرد و در نهایت گزارش عملکرد هیات مدیره، صورت‌های مالی و ترازنامه منتهی به سال‌های 1400 و 1401 ارائه و تصویب شد.

همچنین بر اساس انتخاباتی که در این مجمع انجام شد، مریم خاوازی، رئیس هیات مدیره انجمن مدیر زنان کارآفرین به عنوان بازرس اصلی و خدایار عینی به عنوان بازرس علی‌البدل سازمان ملی کارآفرینی ایران انتخاب شدند.

در همین رابطه