رادیو مجازی اتاق ایران - 29 خرداد 1403

رئیس اتاق بندرعباس در نشست شورای گفت‌وگوی هرمزگان مطرح کرد

امید فعالان اقتصادی با اجرای مصوبات شورای گفت‌وگو زنده می‌ماند

محمدرضا صفا، رئیس اتاق بندرعباس، اجرای مصوبات شورای گفت‌وگو را برای فعالان اقتصادی امیدبخش عنوان کرد و این شورا با تسهیل پیگیری مسائل، مسیر امیدبخشی پیش روی فعالان اقتصادی می‌گذارد.

05 خرداد 1403
کد خبر : 69965
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی علاوه بر تأثیرات بسیار خوبی که بر بدنه اقتصاد دارد، مسیر امیدبخشی را مقابل فعالان اقتصادی قرار می‌دهد و امید آنها را زنده نگه می‌دارد.

محمدرضا صفا در هشتاد و نهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان افزود: در سالی که گذشت دبیرخانه شورا در راستای حل مشکلات فعالان اقتصادی، 24 جلسه کارشناسی تشکیل داد که در نهایت به 13 نشست اصلی و 74 مصوبه منجر گردید.

وی با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگو دسترسی به مسئولان و پیگیری مسائل را تسهیل می‌کند، اظهار کرد: در هشتاد و ششمین نشست شورای گفت‌وگو که به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی، دبیرخانه شورای گفت‌وگو از مجمع مصوبات آن جلسه با پیگیری‌های انجام شده موفق به اخذ سه دستاورد ازجمله: استقرار نماینده تام‌الاختیار بانک مرکزی در استان، رفع موانع برخی از آزمایشگاه‌های همکار و ایجاد باجه ارزی در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس شد.

رئیس اتاق بندرعباس تصریح کرد: با حمایت‌ها و تأکیدات استاندار هرمزگان به‌عنوان ریاست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی انتقال کارت واحدهای تولیدی بزرگ به اتاق بندرعباس در حال انجام است که از مجموع واحدهای تولیدی بزرگ آلومینیوم المهدی به طور کامل انتقال یافته و صبا فولاد، سیمان هرمزگان و نفت آفتاب در مرحله نهایی انتقال هستند.

همچنین تقویم برگزاری نشست‌های شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی، فعال‌سازی کمیته‌های فنی ایران و امارات و همچنین ایران و عمان و محول کردن کارگروه تجارت به اتاق بندرعباس و ... ازجمله مصوبات هشتاد و نهمین نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی بود که به تصویب رسید.

در همین رابطه