رادیو مجازی اتاق ایران - 30 خرداد 1403

به همت کمیسیون گردشگری اتاق ایران

سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز 29 و 30 خرداد برگزار خواهد شد

سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز ۲۹ و ۳۰ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

26 خرداد 1403
کد خبر : 70137
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز ۲۹ و ۳۰ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

حضور گردشگران خارجی در مسجد نصیرالملک شیراز. عکس: خبرگزاری مهر، عبدالله فیروزی.

سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز، به عنوان آخرین دوره این رویداد ملی، ۲۹ و ۳۰ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند.

مسعود شیرین کلام، دبیر کمیسیون گردشگری اتاق ایران و دبیر اجرایی سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز، گفت: این دوره به مبانی اقتصاد سبز و کارآفرینی در گردشگری سبز ایران خواهد پرداخت. به‌علاوه، در این رویداد ضمن رونمایی از کتاب «سرمایه‌گذاری‌های سبز در گردشگری»، تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان کمیسیون گردشگری اتاق ایران و دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و شتاب‌دهنده بوم به امضا خواهد رسید.

همچنین نیک‌خواه، دبیر علمی این همایش نیز با اشاره به برگزاری آخرین دوره سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز در اتاق ایران، افزود: ما توانستیم دغدغه سرمایه‌گذاری‌های سبز در گردشگری ایران را از دانشگاه به صنعت منتقل کنیم و گامی هرچند کوچک اما مؤثر در این حوزه برداریم.

او با بیان اینکه در این دوره میزبان بیش از ۱۰۰ نفر از فعالین این حوزه خواهیم بود، گفت: فعالیت دبیرخانه این رویداد ملی همچنان ادامه خواهد داشت. تمام تلاش ما این است که از سال ۲۰۲۵ با حمایت بخش دولتی و خصوصی، اکوسیستم گردشگری ایران و دانشگاه علم و فرهنگ، شاهد برگزاری این رویداد در قالب کنفرانس بین‌المللی باشیم.

در همین رابطه