رادیو مجازی اتاق ایران - 6 تیرماه 1403

دبیر کل مرکز داوری اتاق ایران در نشست با فعالان اقتصادی استان البرز

اتاق‌های بازرگانی برای توسعه داوری با مرکز داوری اتاق ایران همکاری کنند

دبیر کل مرکز داوری اتاق ایران که به دعوت رئیس اتاق کرج در جمع فعالان اقتصادی استان البرز حاضر شده بود، بر لزوم همکاری اتاق‌های بازرگانی با مرکز داوری اتاق ایران برای توسعه داوری در استان‌ها تأکید کرد.

29 خرداد 1403
کد خبر : 70165
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

علی مقدم ابریشمی، دبیر کل مرکز داوری اتاق ایران ضمن دیدار با پرهام رضایی، رئیس اتاق کرج و رسول کشکولی، رئیس دفتر مرکز داوری اتاق ایران در اتاق کرج، در جمع فعالان اقتصادی استان البرز نیز حضور پیدا کرد. در این نشست نقش مرکز داوری اتاق ایران و قواعد جدید در توسعه داوری تشریح شد.

ابریشمی در این نشست ضمن تأکید بر رعایت استقلال مرکز داوری اتاق ایران، همکاری اتاق‌های بازرگانی با مرکز داوری اتاق ایران و دفاتر این مرکز را برای توسعه داوری در استان‌ها ضروری دانست.

رضایی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرج نیز با تأکید بر ضرورت حل‌وفصل اختلافات تجاری از طریق داوری، فرهنگ‌سازی در این خصوص را راهکاری مؤثر عنوان کرد.

همچنین، دبیر کل مرکز داوری اتاق ایران با حضور در جمع وکلا و حقوقدانان به تشریح قواعد داوری جدید مرکز، تغییرات و نوآوری‌های آن پرداخت و به پرسش‌های حاضران در رابطه با نقش مرکز داوری اتاق ایران و قواعد جدید در توسعه داوری پاسخ داد.

در همین رابطه