میلاد امام موسی کاظم علیه‌السلام مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 6 تیرماه 1403

با رأی اکثریت اعضای کمیسیون

محسن امینی رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران شد

در مراسم انتخابات رئیس و نایب‌رئیس اول کمیسیون صنایع غذایی اتاق ایران به ترتیب محسن امینی و رشید عزیزپور با کسب اکثریت آرا انتخاب شدند.

02 تیر 1403
کد خبر : 70213
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در نشست اخیر کمیسیون صنایع غذایی با حضور نایب‌رئیس اتاق ایران، انتخابات رئیس و نایب‌رئیس اول کمیسیون برگزار شد و به این ترتیب محسن امینی به عنوان رئیس و رشید عزیزپور به عنوان نایب‌رئیس اول انتخاب شدند.

پیش از این ابوالحسن خلیلی، مسئولیت ریاست این کمیسیون را به عهده داشت که در نشست قبل، استعفای خود را اعلام کرد. همچنین محسن امینی، نایب‌رئیس اول این کمیسیون بود.

بعد از برگزاری مراسم رأی‌گیری، پیام باقری، نایب‌رئیس اتاق ایران، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش کمیسیون‌های تخصصی در ارائه راهکارهای مشورتی تخصصی و کارشناسی از طرف پارلمان بخش خصوصی به قوای سه‌گانه، به تصویب شیوه‌نامه کمیسیون‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اصلاحات شیوه‌نامه کمیسیون‌ها به تصویب هیات نمایندگان اتاق ایران رسید که این امر می‌تواند در پیشبرد اهداف کمیسیون‌ها در دوره دهم مؤثر باشد.

او ادامه داد: در ادامه مسیر، بودجه 1403 اتاق ایران است که بعد از تصویب هیات نمایندگان، می‌تواند به تحقق برنامه‌ها و اولویت‌های هر یک از کمیسیون‌های اتاق ایران کمک کند.

در همین رابطه