دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی (مجمع ملی دیپلماسی برند) با هدف تبیین نقش سازمانهای پیشران و سرآمد کشور بهعنوان سفرای اقتصاد ملی در تقویت ویژند و تصویر جمهوری اسلامی ایران، فردا 23 مرداد 1403 در محل مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار میشود.
این رویداد بینالمللی در تلاش است فرصتی برای تبادل تجارب کشورهای موفق در برندسازی ملی و شناسایی ظرفیتهای مشترک صنعتی، صادراتی، فناوری و نوآوری ایران و سایر دولتها و ملتها فراهم آورد و با دعوت هدفمند از دیپلماتها، سفرا و نمایندگان سازمانهای بینالمللی مستقر در ایران، نهادهای حکمرانی متولی تولید، صنعت، تجارت، اقتصاد، دیپلماسی، کشاورزی، سلامت، فناوری، اطلاعات و ارتباطات، مسیر همافزایی و ارتباطات سازنده میان آنها با مدیران سازمانهای برتر صنعت و اقتصادی ایران را تسهیل کند.