رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

دوره آموزشی بازرگانان کوچک در اتاق زنجان برگزار شد

رئیس اتاق زنجان در مراسم اختتامیه دوره آموزشی بازرگانان کوچک تاکید کرد که دوره آموزشی بازرگانان کوچک زمینه‌ساز تربیت کارآفرینان برجسته است.

01 اسفند 1395
کد خبر : 7081
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

بعد از اتاق اصفهان، دوره آموزشی بازرگانان کوچک در اتاق زنجان برگزار شد.

رئیس اتاق زنجان در مراسم اختتامیه دوره آموزشی بازرگانان کوچک بااشاره به استقبال خوب مردم استان از این دوره آموزشی از برگزاری دوره‌های تکمیلی این سمینار طی ماه‌های آتی خبر داد و گفت: مردم استان زنجان پس از اصفهان شاهد برگزاری این سمینار آموزشی در شهر خود هستند.

غلامحسین جمیلی افزود: با توجه به رسالت اتاق زنجان در آموزش الفبای تجارت و کارآفرینی برای کودکان و نوجوانان، این سمینار می‌تواند زمینه‌ساز تربیت کارآفرینان برجسته و توانمند و شروع فصل جدیدی از رشد و توسعه مناسبات اقتصادی در استان باشد.

جمیلی تصریح کرد: بی‌تردید افراد خلاق این سمینار به جشنواره شیخ بهایی معرفی خواهند شد تا استان زنجان نیز سهمی در این جشنواره داشته باشد.

رئیس اتاق زنجان در ادامه با اشاره به استقبال نهادها و دستگاه‌های مختلف استانی از این دوره آموزشی و ضرورت داشتن مهارت‌های مالی و تجاری برای نسل آینده گفت: بی‌تردید برپایی دوره‌های آموزشی متناسب با کودکان و نوجوانان می‌تواند موجبات فرهنگ‌سازی و تربیت نسلی فرهیخته در استان را فراهم کند.

جمیلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تجلیل اتاق زنجان از دانش آموزان مرکز استعدادهای درخشان گفت: اتاق زنجان هیچ رسالتی در خصوص تجلیل از این دانش آموزان نداشت لکن ایجاد انگیزه و شور و نشاط در دانش آموزان و همچنین رشد و توسعه اقتصادی استان عامل مهمی در انجام این قبیل کارهاست و اتاق زنجان می‌کوشد تا در تربیت نسلی فرهیخته و کوشا تمام توان خود را بکار گیرد.

وی افزود: نام شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی در اتاق ثبت خواهد شد و ما درصدد هستیم با انجام پژوهش‌های لازم در سال‌های آتی میزان اثربخشی این دوره‌های آموزشی را در این افراد بسنجیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز ضمن تقدیر از عملکرد اتاق زنجان در برگزاری این دوره آموزشی گفت: آشنایی با مباحث اقتصادی در سنین پایین می‌تواند اثربخشی خوب و مطلوبی در افراد ایجاد کند ازاین‌رو این دوره‌ها می‌توانند تلنگری برای آمادگی شغلی این افراد در سنین بالاتر باشند.

ناصر فغفوری گفت: انجام چنین اقداماتی حاکی از دغدغه مسئولان اتاق زنجان، برای رشد و رونق اقتصادی و کسب‌وکار استان است.

 وی از استان زنجان به‌عنوان یک استان صنعتی و معدنی نام برد و تصریح کرد: صنعت و معدن می‌تواند محور اصلی توسعه استان باشد ازاین‌رو زمینه‌های لازم برای تجارت و بازرگانی در این عرصه را باید برای جوانان فراهم کنیم.

در ادامه این مراسم به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه حضور در دوره اعطا شد.

موضوعات :
در همین رابطه