رادیو مجازی اتاق ایران - 14 مهر 1403

درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال با اجاره استادیوم‌ به خوانندگان

باشگاه لیورپول انگلیس با اجاره ورزشگاه خانگی‌اش یعنی آنفیلد به خوانندگان مشهور جهان مانند تیلور سوئیفت برای برگزاری کنسرت، در 5 سال گذشته بیش از 31 میلیون پوند به اقتصاد محلی کمک کرده است.

09 مهر 1403
کد خبر : 71054
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 فوتبال تبدیل به صنعت پولساز شده است و باشگاه‌ها از هر فرصتی برای درآمدزایی استفاده می‌کنند. اجاره ورزشگاه‌ها برای برگزاری کنسرت خوانندگان مطرح جهان یکی از راه‌هایی که برخی باشگاه‌های بزرگ از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

 لیورپول انگلیس یکی از باشگاه‌هایی است که بر اساس آخرین آمار اعلام شده که توانسته از اجاره ورزشگاه آنفیلد به خوانندگان درآمدزایی کند.

Turley Economics فاش کرده کنسرت‌های برگزار شده در آنفیلد طی پنج سال گذشته، 31.3 میلیون پوند به اقتصاد مرسی ساید کمک کرده است و هزاران شغل را برای مردم محلی ایجاد کرده است.

 7 هنرمند، از جمله تیلور سویفت و رولینگ استونز، از سال 2019 تاکنون 11 کنسرت در این استادیوم اجرا کرده‌اند و نزدیک به نیم میلیون نفر تماشاگر از این کنسرت‌ها استقبال کرده‌اند. دوآ لیپا، دیگر خواننده معروف هم تابستان آینده در ورزشگاه آنفیلد اجرا خواهد کرد.

بن لاتی، مدیر ارشد بازرگانی باشگاه لیورپول، گفت: ما از اینکه نقش خود را در تقویت اقتصاد محلی و ایجاد مشاغل محلی از طریق اجرای کنسرت در آنفیلد ایفا کنیم، خرسندیم. آنفیلد، میزبان بزرگ‌ترین ستاره‌های موسیقی جهان مانند شب تیلور سوئیفت بود و ما به موفقیت‌هایی که تاکنون داشته‌ایم بسیار افتخار می‌کنیم. ما بازخوردهای باورنکردنی از تماشاگران کنسرت، مروجین و ساکنان محلی داشته‌ایم.

او ادامه داد: ما از اینکه تابستان آینده میزبان دوآ لیپا هستیم، هیجان‌زده هستیم و سخت کار می‌کنیم تا در سال 2025 خوانندگان بیشتری در سطح جهانی را به آنفیلد بیاوریم.

 هری دوئل، عضو شورای شهر لیورپول هم گفت: ورزشگاه لیورپول، اکنون به‌عنوان یک مکان برگزاری کنسرت در جهان شده و این یک تقویت فوق‌العاده برای اقتصاد گردشگری ما بوده است.

موضوعات :
در همین رابطه