رادیو مجازی اتاق ایران - 6 آبان 1403

وبینار آموزشی در زمینه صنایع حلال 14 و 15 آبان برگزار می‌شود

گروه صنعتی الهدایت در مالزی با همکاری شرکت توسعه حلال برهاد، رویداد آموزشی در زمینه آگاهی‌بخشی پیرامون محصولات حلال را 14 و 15 آبان به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

07 آبان 1403
کد خبر : 71369
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

گروه صنعتی الهدایت در مالزی، به‌عنوان پایه‌گذار ابتکار موسوم به اقتصاد خلاق و مرکز مالی دی 8، رویدادی آموزشی در زمینه آگاهی‌بخشی پیرامون محصولات حلال، برگزار خواهد کرد.

این رویداد قرار است طی روزهای چهارم لغایت پنجم نوامبر (15-14 آبان) سال جاری و با همکاری شرکت توسعه حلال برهاد به‌صورت مجازی برگزار شود.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد بهبود روابط اقتصادی و تقویت روابط تجاری میان کشورهای عضو و نیز ارائه مزایای متقابل از طریق ایجاد فرصت‌هایی به شرکت‌ها جهت معرفی کالاها و خدمات خود، ارتباط با سایر شرکت‌ها و ایجاد شبکه‌های ارزشمند جهت گسترش بازارهای تجارت حلال در میان کشورهای عضو از طریق هماهنگ‌سازی هرچه بیشتر میان عرضه و تقاضا است.

این رویداد در دو بخش صنایع حلال مالزی به‌مدت چهار ساعت و در تاریخ 4 نوامبر و با هزینه ورودی 62 دلار امریکا و مجوزدهی محصولات حلال به‌مدت یک روز در تاریخ 5 نوامبر و با هزینه ورودی 100 دلار امریکا) برگزار خواهد شد.

برگزارکننده حدنصاب 25 شرکت‌کننده را به‌عنوان حداقل تعداد شرکت‌کنندگان موردنیاز برای هر برنامه در نظر گرفته ‌است. اطلاعات بیشتر درباره این رویداد اینجا در دسترس است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایمیل‌های d8cefc@alhidayahgroup.com  و cefc.mgr.edu@gmail.com مستقیماً با برگزارکنندگان برنامه تماس بگیرند. 

 

 

موضوعات :
در همین رابطه