رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد آذربایجان در صدر هیاتی عالی‌رتبه به اردبیل سفر کرد

شاهین مصطفی‌اف وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان در صدر یک هیات اقتصادی60 نفره از کنفدراسیون کارفرمایان این کشور امروز به اردبیل سفر کرد.

05 اسفند 1395
کد خبر : 7194
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

شاهین مصطفی‌اف وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان در صدر یک هیات اقتصادی60 نفره از کنفدراسیون کارفرمایان این کشور امروز به اردبیل سفر کرد.

 هیات آذربایجانی با هدف شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان به اردبیل سفر کرده است. سرپرستی هیات ایرانی را محمود واعظی، وزیر ارتباطات کشورمان، به عهده دارد.

 حسین پیرموذن، عضو هیات رئیسه اتاق ایران در گفت وگو با روابط عمومی اتاق اردبیل با اشاره به این سفر گفت: به دنبال سفر هیات اردبیلی به آذربایجان در آبان ماه و تشکیل کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در ماه های گذشته، شاهین مصطفی اف به همراه معاونان، رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان و معاون وزیر انرژی این کشور و همچنین یک هیات بزرگ اقتصادی وارد اردبیل شدند.

پیرموذن گفت: در این سفر دو روزه وزیر اقتصاد آذربایجان که با همراهی هلدینگ های معروف این کشور انجام می شود نشست ها و مذاکراتی بر مبنای توسعه مناسبات تجاری و بررسی ایجاد بندر خشک در شمال استان انجام شود.

وی افزود: قطعا این سفر نتایج سودمندی را برای استان اردبیل در حوزه اقتصادی و روابط تجاری به همراه خواهد داشت که امیدواریم هر دو طرف از مزایای آن بهره مند شوند.

 هیات آذربایجانی امروز از مجموعه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی بازدید کرد و قرار است فردا در نشست های تخصصی در اردبیل و سرعین با حضور طرف های ایرانی شرکت کند.

در همین رابطه