رادیو مجازی اتاق ایران - 19 دی 1403

پیام باقری در جمع مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور

اعتمادسازی، رمز موفقیت روابط عمومی در انجام مأموریت‌ها | اثرگذاری بیشتر با شناخت توانمندی‌ها ممکن است

نایب‌رئیس اتاق ایران در جمع مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور از لزوم اعتمادسازی از سوی روابط عمومی‌ها برای انجام بهتر مأموریت‌هایی که به عهده دارند، صحبت کرد.

سارا ترابی

خبرنگار
18 دی 1403 - 15:04
کد خبر : 72821
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نایب‌رئیس اتاق ایران در گردهمایی مدیران روابط عمومی اتاق‌های استانی، اعتمادسازی را نیاز اول روابط عمومی‌ها در انجام وظایفشان دانست و تصریح کرد: حفظ اصالت، امانت‌داری، به‌هنگام بودن، رعایت حریم و هم‌رسانی از موضوعاتی هستند که در جلب اعتماد مخاطب باید رعایت شوند.

پیام باقری، وظایف امروز روابط عمومی‌ها را بسیار خطیر و حساس دانست و گفت: برای اثرگذاری باید شناخت دقیقی از میزان اثرگذاری خود داشته باشیم. در واقع باید بدانیم تا چه اندازه توانستیم و می‌توانیم، بر جامعه هدف خود مؤثر عمل کنیم.

او ادامه داد: روابط عمومی‌ها حلقه وصل و تاروپودهای یک فرش هستند که دیده نمی‌شوند؛ اما نقش زیبایی را خلق می‌کنند، آن‌ها موظف به بیان واقعیت‌ها بوده پس مأموریت خطیری برعهده دارند.

نایب‌رئیس اتاق ایران اعتمادسازی در فرآیند انجام کار را نیاز اول فعالیت روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: حفظ اصالت، امانت‌داری، به‌هنگام بودن، رعایت حریم و هم‌رسانی از موضوعاتی هستند که در جلب اعتماد مخاطب باید رعایت شوند.

او با اشاره به شبکه مویرگی ۳۴ روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور، ابراز امیدواری کرد که این شبکه با تمام امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد، می‌تواند نقش خود را به خوبی بازی کند.

موضوعات :
در همین رابطه