رادیو مجازی اتاق ایران - 18 اردیبهشت 1403

نایب رئیس اتاق شیراز در نشست با رئیس اتحادیه توسعه اقتصادی چین و کشورهای آسیایی مطرح کرد

توسعه سرمایه‌گذاری در گردشگری راهکار مشکل اشتغال استان فارس

محمدصادق حمیدیان جهرمی نائب رئیس اتاق شیراز می‌گوید: سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری در استان که یکی از سه هدف اصلی گردشگران خارجی است، می‌تواند پتانسیل‌های خوبی در جهت سرمایه‌گذاری باشد.

11 اسفند 1395
کد خبر : 7311
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتحادیه توسعه اقتصادی چین و کشورهای آسیایی با حضور در اتاق شیراز با نایب رئیس این اتاق دیدار کرد.

نائب رئیس اتاق شیراز در دیدار با رئیس اتحادیه توسعه اقتصادی چین و کشورهای آسیایی ابراز امیدواری کرد با گسترش روابط اقتصادی دو کشور، افقی جدید در سرمایه‌گذاری استان به وجود آید.

محمدصادق حمیدیان جهرمی گسترش روابط با چین را سرفصل خوبی برای ارتقاء همکاری و توسعه سرمایه‌گذاری در استان فارس از جمله صنعت گردشگری عنوان کرد.

حمیدیان با اشاره به سابقه طولانی و قدمت فارس افزود: سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان فارس به عنوان یکی از سه هدف اصلی گردشگران خارجی، می‌تواند پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاران خارجی باشد.

تأکید بر اهمیت همکاری‌های درازمدت، راهبردی و مشارکتی در سرمایه‌گذاری

رئیس اتحادیه توسعه اقتصادی چین و کشورهای آسیایی گفت: در چند سال اخیر با توجه به پیشنهاد رئیس‌جمهوری خلق چین تحت عنوان یک کمربند و جاده نوین ابریشم، ما فعالیت‌های خودمان را برای تشویق شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران برتر کشور در راستای اجرای این طرح با کشورهای مربوطه آغاز کرده‌ایم. تلاش این کمیته در چند سال اخیر بر این بوده که در کشورهای آفریقایی، خاورمیانه کشورهای شرق آسیا تعداد زیادی از پروژه‌ها را اجرایی کنیم.

هوانگ افزود: دوستی ایران و چین بسیار عمیق است و هر دو کشور از یک تاریخ باستانی برخوردار هستند.

هوانگ گفت: ما صرفاً برای همکاری درازمدت، راهبردی و مشارکت به اینجا آمده‌ایم. همچنین خواستار معرفی پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری در استان فارس هستیم.

در ادامه این دیدار حمیدیان به معرفی پروژه‌های آماده جذب سرمایه‌گذاری خارجی در زمینه‌های پتروشیمی، معادن، صنعت گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی شیراز که تمام مقررات منطقه آزاد بر آن حاکم است، پرداخت.

موضوعات :
در همین رابطه