رادیو مجازی اتاق ایران - 29 اردیبهشت 1403

امضای تفاهم‌نامه میان اتاق اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی این استان

رئیس اتاق اصفهان و رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

23 اسفند 1395
کد خبر : 7524
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق اصفهان و رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رئیس اتاق اصفهان در حاشیه نشست شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان در شهرک علمی تحقیقاتی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نقش مهمی در نوسازی و بهسازی واحدهای تولیدی استان ایفا کنند.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی از آمادگی اتاق اصفهان برای راه‌اندازی دفتر اتاق اصفهان در شهرک علمی تحقیقاتی خبر داد و گفت: حضور اتاق بازرگانی و شرکت‌های بزرگ تولیدی استان می‌تواند زمینه حضور شرکت‌های خارجی در این شهرک را فراهم سازد.

رئیس اتاق اصفهان خواستار عضویت شرکت‌های دانش‌بنیان در اتاق شد و گفت: حضور منسجم فعالان اقتصادی در قالب اتاق بازرگانی می‌تواند ظرفیت‌های جدید برای توسعه کسب‌وکار اعضا به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کند.

رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در این نشست گفت: اتاق اصفهان استراتژیک‌ترین شریک شهرک علمی تحقیقاتی است و در این زمینه آماده برقراری روابط عمیق تجاری و علمی هستیم.

مهدی کشمیری با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در دو پارک شیخ بهایی و ابوریحان گفت: یک هزار و 400 میلیارد تومان گردش مالی این شرکت‌ها در کنار 10 میلیون دلار صادرات این شرکت‌ها است.

وی اضافه کرد: 60 هکتار زمین در دو پارک به متقاضیان ارائه‌ شده است. دولت 100 میلیارد تومان و بخش خصوصی 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مستقیم در این شهرک انجام داده‌اند.

کشمیری خواستار ارتباط تنگاتنگ واحدهای صنعتی استان با شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک شد و گفت: برخی از واحدهای تولیدی بزرگ استان در شهرک دفتر ایجاد کرده و از فناوری و نوآوری شرکت‌ها بهره می‌گیرند.

 مصطفی رناسی، نایب‌رئیس اتاق اصفهان در این نشست گفت: آموزش و تقویت روابط بین‌الملل دو هدف مهم اتاق اصفهان است و شهرک علمی تحقیقاتی می‌تواند از ظرفیت‌های اتاق در این دو بخش بهره گیرد.

در این نشست جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک خواستار حضور هیات‌های خارجی در شهرک، بازاریابی محصولات نوآور شرکت‌ها، ایجاد غرفه دائمی در نمایشگاه‌های دائمی استان اصفهان شدند.

موضوعات :
در همین رابطه