رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

موسسه جهانی حلال برای تولیدکنندگان ایرانی گواهی حلال صادر می‌کند

موسسه جهانی حلال به عنوان تنها نهاد معتبر صادر کننده گواهی حلال، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای تولیدکنندگان ایرانی گواهی و نشان حلال صادر می کند.

29 اسفند 1395
کد خبر : 7664
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

موسسه جهانی حلال به عنوان تنها نهاد معتبر صادر کننده گواهی حلال، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای تولیدکنندگان ایرانی گواهی و نشان حلال صادر می کند.

در اطلاعیه موسسه جهانی حلال آمده است:

موسسه جهانی حلال بعنوان معتبرترین و تنها مرکز صادر کننده گواهی بین المللی حلال در ایران تحت پوشش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی و بر اساس استاندارد های مصوب سازمان همکاری اسلامی OIC به ارزیابی حلیت محصولات غذایی می پردازد.

از مهم ترین فعالیت های این موسسه صدور و تمدید بیش از 1000 گواهی داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه های آموزشی حلال برای مدیران فنی شرکت های صنایع غذایی، حمایت از فعالین اقتصادی در جهت تشکیل کنسرسیوم های صادراتی حلال، ورود به بخش خدمات حلال منجمله گردشگری و هتلداری حلال و انجام تحقیقات می باشد.

از دیگر فعالیت های این موسسه می توان به هدایت و راهبری کمیته تجارت کالاها و خدمات حلال (مصوب هیات دولت – 1395) اشاره نمود که این مهم موجبات تسهیل در امر صادرات و واردات محصولات حلال در ایران، افزایش حجم مبادلات تجارت جهانی در زمینه حلال و سیاست گذاری جهت ورود به بازارهای جهانی حلال را فراهم می آورد.

در این راستا از متقاضیان محترم نشان جهانی حلال دعوت بعمل می آورد جهت بهره مندی از مزایای فوق و همچنین صدور و تمدید نشان حلال با شماره تلفن های 4-02188346803 و شماره فکس 02188308332 تماس حاصل فرمایند.

 

موضوعات :
در همین رابطه