رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

طبق اعلام امور بین الملل اتاق ایران

شرکت نفت بولیوی تجهیزات مورد نیاز خود را در YPFB Compra 2017 به مناقصه می‌گذارد

شرکت ملی نفت و گاز بولیوی در سه نمایشگاه تحت عنوان YPFB Compra 2017 کالا و خدمات مورد نیاز را به مناقصه می گذارد.

14 فروردین 1396
کد خبر : 7730
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

امور بین الملل اتاق ایران از برگزاری مناقصه برای تهیه کالا و خدمات مورد نیاز شرکت ملی نفت و گاز بولیوی در سه نمایشگاه YPFB Compra 2017 خبر داد.

شرکت ملی نفت و گاز بولیوی (YPFB) قصد دارد در سال 2017 میلادی، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را با برگزاری سه نمایشگاه تحت عنوان YPFB Compra 2017  به مناقصه بگذارد. در نخستین نمایشگاه YPFB Compra 2017 که قرار است به مدت پنج روز از 17 تا 21 آوریل (28 فروردین تا 1 اردیبهشت 1396) در شهر سانتاکروز برگزار شود، شرکت ملی نفت و گاز بولیوی 489 مورد از نیازمندی های خود (لیست نیازمندی‌ها) را به ارزش 122 میلیون دلار معرفی، پیشنهادات قیمت ها را دریافت و برندگان مناقصه ها را اعلام خواهد کرد.

شرکت هایی که مایل به حضور در نمایشگاه یاد شده هستند باید فرم الکترونیکی مربوطه را تکمیل و ثبت نام کنند تا بر اساس آن، شرکت ملی نفت و گاز بولیوی نسبت به دعوت از آنها برای حضور در این نمایشگاه ها اقدام کند.

اطلاعات تکمیلی مربوط به این نمایشگاه در وب سایت آن قابل دسترسی است.

اسامی شرکت هایی که علاقمندی خود را برای حضور در نخستین نمایشگاه و مناقصهYPFB Compra 2017 از طریق ثبت نام در سایت مذکور ثبت کرده اند، باید در اسرع وقت به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بولیوی (لاپاز) اعلام تا نسبت به پیگیری ها و هماهنگی های بعدی اقدام شود.

بر خلاف اغلب نمایشگاه ها که شرکت های عرضه کننده کالاها و خدمات، توانمندی های خود را معرفی می کنند، شرکت ملی نفت و گاز بولیوی در نمایشگاه های YPFB Compra 2017 نیازمندی های خود را به شرکت های فعال در این حوزه معرفی و آنها را به مناقصه می گذارد.  

در همین رابطه