رادیو مجازی اتاق ایران - 12 تیرماه 1403

گزارش معاونت اقتصادی اتاق ایران پاسخ می‌دهد

اتاق‌های‌ بازرگانی انگلیس چه خدماتی به اعضای خود ارائه می‌دهند؟

معاونت اقتصادی اتاق ایران در جریان سلسله گزارش‌های خود با عنوان، «بررسی مسائل روز اقتصاد ایران»، جدیدترین گزارش خود را منتشر کرد: «خدمات اتاق‌های بازرگانی انگلیس به فعالان کسب‌وکار و اعضا؛ تجربه‌هایی برای اتاق ایران». این گزارش مطالعه‌ای است تطبیقی از شرایط اتاق بازرگانی انگلستان و ایران و اینکه آنها چه خدماتی به اعضای خود ارائه می‌دهند.

02 اردیبهشت 1396
کد خبر : 8032
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاونت اقتصادی اتاق ایران، نتیجه جدیدترین مطالعات خود را درباره بررسی مسائل روز اقتصاد ایران در گزارشی در دو بخش «مطالبات غیرجاری بانک‌ها و شرکت‌های مدیریت دارایی» و «خدمات اتاق‌های بازرگانی انگلیس به فعالان کسب‌وکار و اعضا؛ تجربه‌هایی برای اتاق ایران» ارائه داد.

در گزارش «خدمات اتاق‌های بازرگانی انگلیس به فعالان کسب‌وکار و اعضاء؛ تجربه‌هایی برای اتاق ایران» آمده است: باهدف بهره‌برداری اتاق ایران از روش‌های خدمات‌رسانی به فعالان اقتصادی در اتاق‌های انگلیس انجام‌شده است. اتاق‌های بازرگانی انگلیس طیف متنوعی از خدمات رفاهی را برای فعالان خود فراهم می‌آورند که البته، این خدمات در کنار برنامه‌های راهبردی در راستای توسعه صادرات، ارائه مشاوره به صادرکنندگان، تقویت فعالیت‌های کارآفرینی و برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی دیده‌شده است. اتاق ایران می‌تواند از تجارب موفق اتاق‌های بازرگانی انگلیس در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی استفاده فراوانی نماید. از این میان، تجربه این اتاق‌ها در پیوند صنعت و آموزش و ارائه مشاوره به صادرکنندگان می‌تواند الگوی مناسبی برای اتاق ایران باشد. سایر خدمات اتاق‌های انگلیس مانند ارائه ارز با نرخ پائین تر، ارائه خدمات امداد در سفر یا بیمه اعتباری اتاق، ازجمله خدمات مبتکرانه‌ای هستند که در جذب اعضاء می‌توانند نقش مهمی بازی کنند.

 متن کامل این گزارش را اینجا دریافت کنید.

در همین رابطه