میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) مبارک باد

رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

با مشارکت اتاق زنجان

هلدینگ کشاورزی استان زنجان تأسیس شد

اتاق زنجان و جمعی از سازمان‌های ‌ذی‌ربط کشاورزی استان با هدف تولید محصولات سالم و ارگانیک و فراورده‌های غذایی، صنایع تبدیلی، تکمیل و بازاریابی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند .

17 اردیبهشت 1396
کد خبر : 8267
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

اتاق زنجان و جمعی از سازمان‌های ‌ذی‌ربط کشاورزی استان با هدف تولید محصولات سالم و ارگانیک، فراورده‌های غذایی، صنایع تبدیلی، تکمیل و بازاریابی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند .

رئیس اتاق زنجان در این نشست گفت: انعقاد این تفاهم نامه  محصول انجام پژوهش‌ها و برگزاری جلسات متعدد در خصوص تأسیس هلدینگ کشاورزی است. با امضاء این تفاهم‌نامه و تشکیل هلدینگ، تشکل منسجمی برای حمایت از حوزه کشاورزی به وجود می‌آید.

جمیلی با اشاره به اینکه متولی بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: فراخور اهداف تعیین شده در مفاد تفاهم نامه، همه سازمان‌ها از جمله نظام مهندسی کشاورزی برای تحقق برنامه‌های هلدینگ و بازاریابی برای محصولات کشاورزی که البته این مورد از وظایف اصلی اتاق بازرگانی محسوب می‌شود همکاری های لازم را داشته باشند و به کارگیری نیروهای تحصیل کردۀ بومی را از اولویت ها قرار دهند .

وی به فراخوان های انجام شده در خصوص تأسیس هلدینگ در اواخر سال 95 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این مسیر با بیش از 50 داوطلب برای تأسیس هلدینگ مواجه شدیم. یقیناً این نتیجه درک عمیق مردم از ارزش صنایع کشاورزی استان است.  با ایجاد این شرکت منابع و محصولات کشاورزی  در مسیر اصلی خود قرار می گیرند.

جمیلی به اهمیت و نقش بانک کشاورزی در زمینه تامین اعتبارات و ارائه تسهیلات اشاره کرد و  افزود: همکاری های موثر بانک کشاورزی همیشه در جریان بوده و امید است که این نوع همکاری  مداومت داشته باشد.

تفاهم‌نامه تأسیس هلدینگ کشاورزی زنجان  میان اتاق، سپاه ناحیه زنجان، کارگروه بسیج اقتصادی، جهاد کشاورزی ، بانک کشاورزی، نظام مهندسی و نظام صنفی کشاورزی امضا شد.

مجمع عمومی تأسیس هلدینگ کشاورزی  استان زنجان با تصویب  اساسنامه و تعیین هیات مدیره  با سرمایه اولیه 10 میلیارد ریال برگزار شد.

 

 

موضوعات :
در همین رابطه