سمینار آموزشی بازاریابی و فروش در سازمانهای غیرانتفاعی و غیردولتی به همت معاونت بینالملل و با حضور دبیران اتاقهای مشترک، کارشناسان و مدیران این بخش برگزار شد.
در این سمینار که با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران تشکیل شد، محمدرضا کرباسی معاون امور بینالملل اتاق ایران ضمن تأکید بر ضرورت آشنایی کارکنان اتاقهای بازرگانی با اصول بازاریابی و جذب اعضا، اهمیت دانشافزایی و ظرفیتسازی کارشناسی در این حوزه را مورد توجه قرار داد. وی همچنین با اشاره به اقتضائات بازاریابی در سطح جهانی تولید محصول رقابتی را مقدمه امر صادرات و بازاریابی معرفی کرد.
کرباسی در ادامه به برگزاری چهار دوره آموزشی در سال 96 با هدف ظرفیتسازی و دانشافزایی در اتاقهای مشترک اشاره کرد و افزود: حمایت و همکاری با اتاقهای مشترک از اولویتهای مهم امور بینالملل اتاق ایران است.
در این نشست مسئولان بینالملل اتاقهای سراسر کشور نیز از طریق ویدئو کنفرانس مشارکت داشتند.
.JPG)
